Tidlig torsdag på L12

fluxie

Flyprat fusentast
Medlem
Tidlig torsdag på L12

God morgen fra L12 fra Mjøndalen. Passerer nå Lillestrøm, synes at 0605-tofet er vel tidlig, men skal man nå flyet til Bergen klokken 0800 så må man opp om morran. Arbeidsmøter på Bergen Lufthavn i dag før man tar inn på Scandic ved flyplassen.

Ønsker alle en flott dag!

Re: Tidlig torsdag på L12

Morn fra Kolsås. Tidlig i sengs i går gjorde godt, satser på at Pfizer og immunforsvaret har gjort en god jobb slik at man nå er rimelig trygg fra div skumle bokstaver i det greske alfabetet.
Det betyr vel at man også må jobbe i dag da...

God morgen fra L1. Ny dag på kontoret venter. Det drøye kvarteret på toget til jobb er egentlig litt deilig og i den ene betjente vognen er det bortimot alltid god plass. Ha en fin dag

Hei fra Kollen. Den nokså yngre dragen fikk man-flu av dose to i går og skal for første gang på lang tid ha hjemmekontor.. Her må man fort legge om planene for å vise at man er produktiv samt effektiv og ikke bare koser seg. Kanskje jeg tar turen i marka i dress?

Hjemmelagede burgere i kveld som alltid er en slager.

God morgen fra L12 fra Mjøndalen. Passerer nå Lillestrøm, synes at 0605-tofet er vel tidlig, men skal man nå flyet til Bergen klokken 0800 så må man opp om morran. Arbeidsmøter på Bergen Lufthavn i dag før man tar inn på Scandic ved flyplassen.

Du er kanskje Coronaruteunnskyldt, men 08.00 flyer er altså for formiddagsfly og regne. Det er 07.00-07.10- som er morgenflyet (sk249?). Og for oss voksne var det 06.40 som gjaldt den gang forsvaret hadde avtale med sas på 00-tallet.😉

God morgen fra hjemmekontoret. Kona er utskremt til bortekontor i dag så da var det enkelt å få opp arvingene. Blir mye lønnsjusteringer i dag og å lese gjennom søknader for å skille potensiell årgangsvin fra eddik.

G'morn fra mørket. Bokstavelig talt. Strømmen gikk ved tretiden og spås tilbake 'snart' men før 8.15. Avventer litt til, men blir det stort lenger får jeg stikke opp i skuret og hente aggregatet ...

Dæven fra Lillestrøm. Litt reker&vin hangover kombinert med dagen etter dose 2 var litt krise. Var oppe tidlig og kontorerte men måtte kaste inn håndkleet og legge meg igjen. Nytt forsøk nå. :)

Ha en brillefin dag

God ettermiddag fra Forus,
Passelig travelt på hovedkontoret , flott vær her i sørvest idag.
Forberedelser til valgkamp stand i ettermiddag , deretter trim på hesteryggen på kveldingen.
Ha en flott dag.

G'morn fra mørket. Bokstavelig talt. Strømmen gikk ved tretiden og spås tilbake 'snart' men før 8.15. Avventer litt til, men blir det stort lenger får jeg stikke opp i skuret og hente aggregatet ...

Sender du dette fra mobilen? Eller har du nødstrøm?

Sender du dette fra mobilen? Eller har du nødstrøm?

5G i armen og 4G på telefonen. Greit sånn.

Fikk tilbake strømmen ved nitiden. Veit ikke hva som skjedde men det berørte en 1000-1500 husstander.

Back