Twin Otter ScanFlyer Mile High Club Medlem 26 Sep 2022 #21 Someone said: Det enkelte bedrifter og arbeidstagere som har gode rabatter med Flytoget. Så da er ikke listeprisene det alle betaler Click to expand... Ja det er en faktaopplysning i saken jeg ikke tok med i beregningen. :colgate:
Someone said: Det enkelte bedrifter og arbeidstagere som har gode rabatter med Flytoget. Så da er ikke listeprisene det alle betaler Click to expand... Ja det er en faktaopplysning i saken jeg ikke tok med i beregningen. :colgate:
Martin Moderator Medlem 26 Sep 2022 #22 Twin Otter said: Her måtte jeg inn å gjøre et kjapt søk. Drammen - OSL med VY koster 255.- Drammen - OSL med Flytoget koster 256.- Så det er hvertfall ikke billigere. Men kanskje hakket mer behagelig. I don't know. Click to expand... Også skal han fra Mjøndalen først. Da blir forskjellen fort 20 kroner, og det er jo nesten en brus, det.
Twin Otter said: Her måtte jeg inn å gjøre et kjapt søk. Drammen - OSL med VY koster 255.- Drammen - OSL med Flytoget koster 256.- Så det er hvertfall ikke billigere. Men kanskje hakket mer behagelig. I don't know. Click to expand... Også skal han fra Mjøndalen først. Da blir forskjellen fort 20 kroner, og det er jo nesten en brus, det.
Twin Otter ScanFlyer Mile High Club Medlem 26 Sep 2022 #23 Martin said: Også skal han fra Mjøndalen først. Da blir forskjellen fort 20 kroner, og det er jo nesten en brus, det. Click to expand... Ja, Mjøndalen tok jeg ikke med i regnestykket.
Martin said: Også skal han fra Mjøndalen først. Da blir forskjellen fort 20 kroner, og det er jo nesten en brus, det. Click to expand... Ja, Mjøndalen tok jeg ikke med i regnestykket.
F fluxie Flyprat fusentast Medlem 26 Sep 2022 #24 Twin Otter said: Ja, Mjøndalen tok jeg ikke med i regnestykket. Click to expand... Mjøndalen - OSL med Vy er 283. Vy til Drammen og Flytoget videre er ca halve prisen av 283. Da kan vi legge den død
Twin Otter said: Ja, Mjøndalen tok jeg ikke med i regnestykket. Click to expand... Mjøndalen - OSL med Vy er 283. Vy til Drammen og Flytoget videre er ca halve prisen av 283. Da kan vi legge den død