Tidlig søndag morgen - endelig sommerferie!

LNv22

ScanFlyer Gold
Tidlig søndag morgen - endelig sommerferie!

Da er man oppe, har dusjet og drukket noen glass vann.

Nå er det taxi til Oslo S for å rekke det første flytoget og LH 865 til Frankfurt, samt LH 454 til San Francisco.

Med dette går man løs på årets sommerferie! Håper på tre behagelige uker.

Ønsker alle en god dag!

Re: Tidlig søndag morgen - endelig sommerferie!

God tur! :D
Jeg har besøk av ei venninne, begge oss chiller med hver vår pc :P

Tidlig morgenstund med en Latte brygget på Malabar, kan såvidt skimte et cruiseship komme ut av tåken ved Nesoddtangen, mens solen skinner her på Upper Deck og nede på Malmøya - men det ser ut som Norge tåken kommer krypende. Dagen byr på endel jobbing, litt ferieplanlegging (på tide med litt ferie, godt over 2 år siden sist, har lyst på en kombinasjon av Napoli og Amalfi kysten, men først en morgenekspedisjon ut for å plukke litt ferske bakevarer - bør kanskje unngå å følge i Kjell Aukrust sine fotspor når han tok en liten avstikker ned på Mosseveien med sin nytrimmede Auto Union for å erte svensker med Amazon - ha en fin søndag

God tur LNv22!!

Her på Namdalskysten titter solen frem etter en fuktig ettermiddag og kveld i går.

Dagen i dag går med til å sitte i traktoren å lage traktoregg, vil tippe det blir et par hundre av de før vi gir oss for dagen.

Søndagsfrokost er unnagjort så nå gjelder det å komme seg på sykkelsetet en liten tur før den varslede nedbøren feier over området.

Ha en fin søndag!

Giv Akt!
Idag begynte arbeidsuka med 6 dager i Kongens klær. Moro å bruke en søndag på det.
Gleder meg veldig til neste helg allerede.
Og så regner det selvfølgelig.

Er det rart at jeg drikker?

BF:cool2

God morgen fra Oslo. Ibux til frokost, og mer er det ikke å si om den saken! Bør vel kanskje rydde litt innen min kjære kommer hjem i kveld

God morgen fra Stavanger!

Trøtt i trynet på kvisten. Fikk et lite helvete i går. Måtte lage ny backup av alle flybildene fra 2009 og 2010. Det var nær ved å til helvete, men man fikk det til og var i boks rundt 03-04-tiden i natt.

Ha en en forhåpentligvis mer våken dag en meg :D

Søndagsfrokost unnagjort. Helgebesøket har reist. Hente kattunge senere i ettermiddag. Slappe av og nyte søndagen, nå! Kanskje spotte noen fly i ettermiddag, om vi orker....
Flott søndag til alle! :-)

God morgen fra Bergen, deilig å hvile ut etter en fantastisk Konsert på Koengen igår med Kaizers Orchestra! Dagen idag går nok med på litt lesing frem mot avreise til USA i oktober for å begynne å fly! :D

God formiddag fra BGO. Er på vei til Tiggerstaden, og har funnet frem gymsokker og grilldress. Med andre ord klar for kamp i Gymsalen i kveld, der Stabæk skal få fortsette sin triste hjemmestatistikk i år.

God morgen fra Bergen, deilig å hvile ut etter en fantastisk Konsert på Koengen igår med Kaizers Orchestra! Dagen idag går nok med på litt lesing frem mot avreise til USA i oktober for å begynne å fly! :D

De spiller ikke noe fra violeta violeta pt 2 utover? En ting er sikkert, etter november SKAL jeg på konsert med dem! For ei fantastisk plate! :)

Nå sitter jeg og ser på tåkete fjellheimer, nede på UNIS, og vurderer å stikke en tur innom Longyear kiosk og shoppe litt smågodt før vi skal sjekke inn på båten. Er litt småurven i formen, men det driter jeg i for jeg er på Svalbard og på ekspedisjon! Boarding 16.00. Spennende å se om det blir noe internett på båten....

Giv Akt!
Idag begynte arbeidsuka med 6 dager i Kongens klær. Moro å bruke en søndag på det.
Gleder meg veldig til neste helg allerede.
Og så regner det selvfølgelig.

Er det rart at jeg drikker?

BF:cool2

Må huske å roe ned på drikkingen i kongens klær, ellers blir det kakebua!
Våt dag på Madla og veldig rolig dag også, før det er på igjen tidlig imorra. Er vel også halvveis i rekrutten så syns det er på tide å få noe som smeller i magasinet på AG-3 snart.

God ettermiddag fra Bodø!

Takk og lov for flott vær under Parkenfestivalen her i Bodø. Var veldig mange besøkende. Har fått jobbe tett opp om festivalen, da jeg var sjåfør på en av artistbussene. Hadde bl.a. the Hooters i bussen. Hyggeligere folk skal man lete lenge etter! :D

Nå slapper jeg litt av, har gått rimelig jevnt siden kl 0900 i morges (var i seng kl 0300 i natt), og snart er det over. Føles ut som jeg kunne tenkt meg et par Ibux, jeg også, selv om jeg og Someone sikkert har forskjellige årsaker til at vi har det på samme viset. :colgate:

Ha en fin ettermiddag! :D

G'morgen fra Alpharetta. Tidlig igang med morgenøkten - mye surr, men nå er alt i god gjenge. Kaffe og frokost er inntatt og nå er det 'Breakfast With The Beatles' på satelittradioen.

Sol og fint ute, men vi er lovet litt uvær i ettermiddag. Og bra er det - vi trenger regn nå.

Må ut og skaffe noen flere bokser etterhvert også .. fortsatt mye som skal pakkes ned.

God ettermiddag fra Tuv (Hemsedal). De siste dagene har gått med til å lære startteknikk for paraglider, og jeg får det da etterhvert til. Bare en kort sommerferie på meg i år, men den legger til gjengjeld grunnlaget for mer luftige aktiviteter etterhvert... ^_^

God ettermiddag fra Bergen som ikke akkurat bader i sol. Dagen har blitt tilbragt på lesesalen og man er forlengst godt i gang med et nytt år på jussen. Har vært en slitsom uke med fadderopplegg og festing for/med de nye studentene - så formen er mildt sagt noe dårlig.

Ønsker alle en riktig god kveld og en god start på uken som kommer.

Noen som vil kjøpe et fotball-lag?
PS: De er ganske elendige!

BF:headbang

Back