God søndag morgen!

Concorde98

ScanFlyer member
Medlem
God søndag morgen!

Morn fra Park Inn på OSL. Her må man tidlig opp for å rekke OS til Salzburg via Wien.
Ønsker alle en riktig fin en! :)

Juhuuu, det er søndag!

Endelig...
God morgen fra 18. arr.. Stor dag idag med opptil flere kjente på Champs-Elyssees. Siste sjanse for norsk etappeseier og jeg tror Kristoff er klar.
Flott dag igår med min aller første reelle oppgradering intra-europeisk, med ledig midtsete, varme rundstykker og det hele. Fikk tilbud om å kjøpe den pakka ved innsjekk på nett, men et helt laken for en time med gardin i nakken er ikke akkurat god butikk.
Drunte et par timer til, nå, så noen kilometer på mølla og vips er det full fart :)
Enjoy!

Re: Juhuuu, det er søndag!

Glad morgen fra Ris. Nå skal OIIIIIIIO'n pakkes før vi setter kursen mot Verdens Ende og Tjøme. En tur innom Kistefossmuseet på veien ned. Ha en like bra søndag:-)

Re: Juhuuu, det er søndag!

God søndag, har snart gjort unna 2 timer av arbeidsdagen her på Mongstad, bare 10 timer igjen. Vi har 18 grader og sol, så kan ikke klage. Er bare 5 dager igjen til ferie. Ønsker alle en god søndag videre :)

Re: God søndag morgen!

God morgen fra Tjøme. Litt disig i morgentimene også. Men i det minste fikk jeg sove til over 7, selv om det var min tur til og stå opp med arvingen i dag. Bilen skal vaskes, men ellers lite på programmet. Ha en fin dag

God morgen fra Oslo Nord/øst - flott morgen, etter en meget varm temperatur i natt - men sola er på plass denne morgen og håper den holder seg.

Fortsetter å se på BONANZA å¨TV2 ---------

jan

God morgen fra verandaen. Frokost - checked. Kaffe - checked. Forum - checked. Her skal man hverken vaske bil eller polere arving. Her skal man rett og slett ingen ting tror jeg, bortsett fra å finne en kopp kaffe til.

Ha en fin søndag!

God morgen fra sofa og kaffekopp nummer to. Frokost blir det litt senere, og da sjølvsagt med te til, som det skal være på søndager. Dette blir en vaske-, rydde- og pakkesøndag, slik at det meste er klart til avreise onsdagen og at leiligheten er i vater når den skal bebos av slektninger mens jeg er borte. Ha en fin-fin søndag i juli!

Gudd støff fra Lillestrøm. Kom meg opp en del tidligere i dag, så det er fint.

Men... en av årsakene var at jeg er litt reisetrøtt og våknet svettende etter å ha kommet på at jeg har en booking på frekke OSL-FRA-DXB-DOH-SIN-HKG om 1,5 uke... alt i ett svong, på 3 bookinger og 4 selskap i 2 allianser. What could possibly og wrong?

Uansett fristet ikke den melkeruta, så nå sitter jeg i en tilsynelatende uendelig telefonkø hos Qatar for å gjøre den litt kortere ihvertfall. :)

Ellers blir det en rolig dag :)

Utrolig hva man får hos Bongos Tryllereiser. Men så lenge Velferdsoffiseren er med, er det da ingen problemer?

G'mooorgen!! Her er ståa nøyaktig som hos Discus.

Utrolig hva man får hos Bongos Tryllereiser. Men så lenge Velferdsoffiseren er med, er det da ingen problemer?

Bongos er kjent for kompliserte bookinger, så det er ikke noe problem.

God lat søndag herfra. Mot i Brøstet surrer på T-We-boksen, og jeg lurer på hvor jeg skal sitte på Book of Mormon om et par måneder (ganske nøyaktig om to måneder og fire timer, faktisk).

Også klar for kort arbeidsuke, før Springsteen spiller til dans blandt en flokk nakne statuer på torsdag :)

Ha en god en :)

God ettermiddag fra NSB. NSB.NO må ha en algoritme som konsekvent plasserer meg feil vei på de togene det kjøres motorvognssett. Så også i dag. Ha en bedre dag dere som har nesa vendt riktig vei

Sent fra min SM-G920F via Tapatalk

God ettermiddag fra NSB. NSB.NO må ha en algoritme som konsekvent plasserer meg feil vei på de togene det kjøres motorvognssett. Så også i dag. Ha en bedre dag dere som har nesa vendt riktig vei

Har du forsøkt å velge selv på setekartet?

God kveld fra en Mc Donalds Mellom Mannheim og Darmstadt. I dag har vi vært ombord i En romferge av russisk fabrikat, ved navn Buran, en sånn de bygde Antonov 225 for å ha under. Denne er utstyrt med jettmotorer så den kunne fly selv og de kunne trene på landinger. De 2 eksemplarene som skulle opp i rymden kom seg aldri dit før landet kolapset og programmet ble lagt ned. Vi var også ombord i en Antonov 22 og en 747-230. Det var alikavell litt nedtur fra gårsdagen da vi var ombord i Concorde og Concordski Tu 144.

Ferge ble nettop bestilt for kone, bobilen og meg, fra Rostock til Trelleborg litt før middnatt søndag kveld, dermed får vi hilst på Morgan, Ola-Conny &Co på onsdag formiddag, med ankomst oslo seeent onsdag kveld. Det skal bli litt godt også, å komme hjem etter 3,5 uker i bobil.

Men... en av årsakene var at jeg er litt reisetrøtt og våknet svettende etter å ha kommet på at jeg har en booking på frekke OSL-FRA-DXB-DOH-SIN-HKG om 1,5 uke... alt i ett svong, på 3 bookinger og 4 selskap i 2 allianser. What could possibly og wrong?

Uansett fristet ikke den melkeruta, så nå sitter jeg i en tilsynelatende uendelig telefonkø hos Qatar for å gjøre den litt kortere ihvertfall. :)
Asiasyken som slår inn før turen har begynt? :lol:

Asiasyken som slår inn før turen har begynt? :lol:

Nei da. Men fikk gjort om til DOH-HKG.

Så får du krangle med han Pannenkoekenhuis som mener at du allerede skylder han kald øl :)

Back