Tidlig onsdag fra SK2302

Tjab

Upgrade me....
Her i KSU sitter man å venter på at boarding skal bli ferdig. Ha en fin en "hvor enn du er i verden. Det er deilig å sløve i skyggen. Hold deg våken, nå skjerpes greiene. Store høvding skviser litt hardere "

God morgen fra Grønland. Full dag på kontorkontoret og i kveld blir det kveldsflight til Sola og overnatting på Scandic samme sted. Det må til da man skal en tur ut på Jæren tidlig torsdag morgen. En Embraer skal stå for transporten, fint med litt avveksling fra 320/737. Ha en strålende onsdag[emoji846]

God morgen fra Stavanger. Her var det revelje før 06 og en startet med litt rengjøring og en har allerede fått sengeklær på tørk. Litt jobbmailer er også besvart.
Nå erre kaffe, så litt frokost. Senere blir det et rutinemessig legebesøk samt at en tenkte å hjelpe den andre datteren med hjulskift i løpet av dagen.
Ha en flott onsdag:)

God morgen fra Stavanger. Sitter på et venterom hos legen og det er nok snart min tur. Etter en kontroll og fornyelse av resepter blir det hjem til Sandnes og sende kona på jobb noen timer. Ha en fin dag forumister.

God morgen fra Ullevål. Ingen nåde her, rett på jobb dagen etter hjemkomst.

Sent from my SM-S921B using Tapatalk

God morgen Fra Forus,

Morgenmøter gjennomført her i prosjektet , en grei dag uten for mange møter gir mulighet for å få unna en del ugjort.
Fortsatt mildt og fint her over i sørvest , det nærmer seg tid for å hente båten ut av vannet.
I kveld medlemsmøte i den lokale delen av NJK.
Ha en fin dag.

God morgen fra bortekontoret på Ensjø

Startet dagen med trivelig busstur mot byen og når jeg kom til T-banen hoppet jeg på første banen gikk igjennom hele vognen for å komme langt frem (passer best når jeg skal av) på vei til kontoret tenker jeg at det kjennes litt fuktig ut sånn litt nedenfor der hvor pc sekken henger.... så da oppdager jeg en stoooor våt flekk sånn ca der det ville vært en stor våt flekk hvis jeg ikke hadde rukket toalettet etter en sjaber Kebab.... så da har jeg ruslet over Tøyen og Ensjø og vist meg frem på beste vis....
Basert på at det nå stinker kaffe, så antar jeg at det har vært en jævel på bussen som har sølt en stor nok kopp med kaffe i setet og bare flyttet seg. Måtte vedkommende brenne en viss plass.
Så nå er det å sitte på plast og ta en ny tur med t-banen og finne en butikk og få kjøpt inn en ny bukse og slikt....

Ellers er det ganske greit

S

God morgen fra Kongsberg. Fint vær her i bygda i dag, men som resten av uken rimelig kaldt. Men det blir nok varmere etterhvert når solen tar tak. Får prøve å få jobbet litt og kanskje gått meg en liten tur. Jeg har fremdeles en del operasjonssmerter så de store fysiske utskeielsene blir det jo ikke. Ikke en dag uten litt legekonsultasjoner. I dag skal jeg snakke først med livlegen på Kongsberg sykehus, før det blir en prat med en av legene på Riksen.

Så nå er det å sitte på plast og ta en ny tur med t-banen og finne en butikk og få kjøpt inn en ny bukse og slikt....

"Hei du, jeg kommer ,litt seint på jobb. Hadde et uhell på t-banen, og må finne meg ny bukse". Såhar de andre noe å lure på på kontoret :colgate:

På mandag var jeg i det minste godt forberedt, etter å ha bestilt en ladning boxere til pakkeboksen rett utenfor jobben. Det ble heldigvis ikke behov.

Ellers god onsdag fra et bortekontor litt nord i Oslo. Det kjennes ut som man har passe nok å gjøre.

Ha en god en :)

God morgen fra Bergen. Ble ni timer nydelig søvn her etter en fin aften i denne ganske så flotte byen. Noen møter og en lunsj før det bærer over fjellet.

God ettermiddag fra toppen av Oslo. Møter og møter - men så rett over til en nyansettelse. Hu hei - det går unna. Trening i kveld og dermed var vi nærmere kommende helg enn den vi akkurat er ferdig med:-)

Mornings fra FRA. Nok av forsinkelsen fra DEN ble fløyet inn, så da sitter vi nå på bussen til OSL frighten, siden vi fikk bussgate. Satser på bagasjen blir med, jeg ser i hvert fall den beveger seg her på flyplassen. Ha en fin dag.

G’moorgen! Sitter i go’stolen på terrassen og ser ut i tåkehavet. RVR’en var imidlertid god nok til å gjennomføre morgenturen(e) uhindret. ;)

Var på et ‘seminar’ i går om Medicare. Medicare er helseforsikringsordningen man ‘må’ gå over på når man blir 65. Grunnforsikringen er ikke spesielt god, men man kan ‘kjøpe seg opp’ med diverse private tilleggspakker. Det er en skikkelig jungel og man det er ikke lett å finne en ‘perfekt’ løsning til en anstendig pris. Ingen spøk å bli 65 i dette landet her. Trump har lovet å ordne opp, men hans løsning synes å være å avvikle hele greia. Problem solved, ikke sant? Jeg fortsetter ihvertfall å ta vitaminene mine …

Var på et ‘seminar’ i går om Medicare. Medicare er helseforsikringsordningen man ‘må’ gå over på når man blir 65. Grunnforsikringen er ikke spesielt god, men man kan ‘kjøpe seg opp’ med diverse private tilleggspakker. Det er en skikkelig jungel og man det er ikke lett å finne en ‘perfekt’ løsning til en anstendig pris. Ingen spøk å bli 65 i dette landet her. Trump har lovet å ordne opp, men hans løsning synes å være å avvikle hele greia. Problem solved, ikke sant? Jeg fortsetter ihvertfall å ta vitaminene mine …

Herregud, jeg er glad for at vi ikke har det systemet her i landet. Da betaler jeg heller skatten med glede og får gratis helsehjelp når det er noe. For ikke å snakke å slippe den papirmøllen som følger med hvis en må bruke helseforsikringen (jmf. DC-8-63) i et tidligere innlegg. Senest i dag hadde jeg to samtaler med to forskjellige leger. Eneste arbeidet var å løfte av telefonrøret og så snakke med. Ingen regning eller andre ting som skal gjøres i etterkant.

Back