Tidleg morgon frå Trondheim

roger

Rakettforskar
Medlem
Tidleg morgon frå Trondheim

Vel, flytaxi kjem om ein liten time, og eg har vore våken lenge. Frøken og liten er småsjuke, mao lite soving. Og eg som frivillig la opp til 0605-flyet.

Lyspunkt: ut på tur! MD11! KLM-appen påstår at eg har sete 6A, så då blir det jomfrutur på biz for min del. 1500,- kosta oppgraderinga. Får neppe tid til lounge, men men. Skal iallefall teste sovefunksjonen til setet. Toronto here I come.

Ha ein bra dag, ute eller inne.

Re: Tidleg morgon frå Trondheim

God kveld fra Nord-Amerika!

Velkommen over skal du være, roger. Ønsker deg en super tur over Atlanterhavet. MD-11 på Biz kan ikke bli feil uansett hvordan du vrir og vender på det. En lang dag med studiene er nå over. På tide å finne sengen etter hvert for hviling av hodet.
Ha en strålende onsdag alle forumister :)

God morgen fra "Schødarn" også, trist å våkne av seg selv ved at regnet trommer på taket, men det er vel sånn høsten egentlig skal være her nord om Dovre. En dag med intensiv skriving på en artikkel venter, sånn blir det Fredrikstadtur av senere på høsten. Ønsker alle en flott dag, regn eller ikke!

Mornings fra Oslo. Snaue 7 grader her i de øvre delene av bydel Sagene, så da er det vel under halvparten av det ute i skogen. Tilskuer på innspilling av Golden Goal i kveld, om ikke annet en glimrende unnskyldning for og ta noen øl. Ha en fjong dag

God morgen fra Forus!

Blir en travel dag dette her gitt! Mailbooksen har litt for mange nye mailer som er kommet inn ila gårsdagen/morgenen!

Får styrke meg på en kaffekopp til så går det seg vel til...

Ha en fin en forumister! :)

God morgen fra Dalen som ligger nord i Oslo - småkaldt - grått og fortsatt på plass på kontoret - kaffekopp nr 3 er inntatt.

Ha en god dag.

Jan

Lurer på om Flesland skal døpe om fast-track til "ikke like treig som alternativet-track":stir . Utenom det er bergensværet tilbake, noe som gjør det passende å ta et lite hopp over til Oslo :)

Ha en fin dag.

G'morgen ... 11-12 grader og ellers fint her i vestsørøst. Ny iPhone er mottatt, konfigurert og lastet med 100gb musikk. Good times! :)

God ettermiddag!
Straks på vei hjem fra jobb.
Ingen planer for kvelden.
Bare slappe av.
Ganske greit egentlig.

God ettermiddag

Turen til Bergen ble forkortet og kom hjem til Kristiansand en dag tidligere en planlagt. Det betyr lang kveld i sofaen med en god bok! (Slutten på a game of thrones, starte på a clash of kings).

Ha en fin kveld!

Back