Tidenes agurk?

He he he he, +1 point fra meg for tidenes agurk iallefall :colgate: Og +1 til deg vede for kveldens latter :lol:

"En agurk fra Aftenbladet ble i dag, 19 norsk tid, utsatt for overlagt publisering. Årsaken er trolig vurderingssvikt og sensasjonsjag kombinert med uvitenhet"

Jeg såg dette flyet fysisk når jeg var på vei hjem fra jobb. Her var det ikke snakk om sekunder, men minutter! Flyet hadde akkurat snudd rundt etter pushback og var taxet noen få meter. Var vel rwy 36 som var i bruk trur jeg og det vil si ca 5min med taxing. For de lokalkjente var det pushet ut fra gate 20 og var så vidt kommet inn på taxebane sierra før den taxet inn til gate 20 igjen.

Sikkert bare noen pr-kåte pax ombord så ville ha en sak i media som de kunne si at "den har vi tipset om!" En større ikke sak enn dette skal vi lete lenge etter. :headbang

Synes ikke dette var så helt på jordet. At en lokal avis skriver om dette er vel ikke
uvanlig, og en avbrutt take off er jo ikke noe som skjer hverdag i SVG eller Norge
forøvrig !

Det var ingen avbrutt takeoff. Som det står i posten over, så var den knapt kommet ut på taxebanen før den snudde. Slikt skjer daglig på større flyplasser.

Det var ingen avbrutt takeoff. Som det står i posten over, så var den knapt kommet ut på taxebanen før den snudde. Slikt skjer daglig på større flyplasser.

Oisann, gikk i fella selv da. Er da helt enig i overskriften.

Back