Tid for julekalender

Noen som noen gang har vunnet på OSL's julekalender? Ble tipsa om at navnet mitt står der, men jeg hakke fått beskjed om at jeg har vunnet noe. Dessverre ikke flybilletter, men hei det har man alltids råd til selv :p Ble bare så nysgjerrig, for jeg er eneste i Norge med mitt navn, men jeg har jo ikke blitt kontaktet?

(Samt er dette i så tilfelle første gang på 4 år at jeg noen sinne har vunnet noe i noe julekalender... hehe)

Nå har vi vel en luke uten noe rett svar på OSL-kalenderen?

"Norwegian tilbyr trådløst internett på mange av sine flyvninger og er først ute i"
a) verden
b) Europa
c) Norden

Ingen av disse er jo korrekte!? Så vidt jeg vet hadde SAS WiFi på lang-bussene sine fra København, og det er da i Norden.

Nå har vi vel en luke uten noe rett svar på OSL-kalenderen?

"Norwegian tilbyr trådløst internett på mange av sine flyvninger og er først ute i"
a) verden
b) Europa
c) Norden

Og iflg. julekalenderen så var rett svar "verden", dvs. at Norwegian var først ute i verden med å tilby trådløst internett ombord. :rolleyes:

Norwegian sier på sine egne sider at de er først ute (i verden) med å tilby på europeiske flyvninger, og det stemmer forsåvidt. Men verden? Ikke f.

Back