• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Ticket not issued

Øivind

ScanFlyer Silver
Begynner å bli ganske frustrert nå.
Jeg hadde en tur booket med LH til NRT for et par dager siden som ble kansellert.
Etter å tilbrakt evigheter på tlf. for å booke om reisen til en annen dag, fikk jeg endret billetten til slutten av mai måned. Men det ble en ny og høyere pris.
Jeg fikk beskjed om at de skulle kontakte meg med en price-quote.
Av en eller annen grunn gjorde de dette via mail med beskjed om å ringe dem.
Dette gjorde jeg, og etter å ha sittet i godt over en time kom jeg gjennom på tilf. Damen forsikret meg om at alt var i orden og billetten ville bli sendt via mail.
Etter å ha sjekket på Check my trip flere ganger var billetten enda ikke oppdatert i dag, så jeg ringte igjen i dag (satt kun i kø i 45 minutter denne gang). Damen sa at "ja, hun så at billetten ikke var issued, men dette skulle hun ordne.
Når jeg sjekker på Check My Trip nå får jeg følgende besked: "Our records indicate that you have not issued a ticket for this booking. Please contact your travel agent to issue the ticket. Otherwise your booking will be invalid and will automatically be cancelled without further notice."
Hva skal til for å få billetten oppdatert?
Begynner å bli rimelig lei, og synes igrunnen ikke det er akseptabelt at man må ringe så mange ganger til skyhøy takst for å få noe så enkelt ordnet.
Hvor lang tid tar det før billetten blir kansellert?
Jeg legger også merke til at ekstra-beløpet enda ikke er trukket fra kredittkortet mitt.:(
 
Last edited:
Har beløpet blitt trukket fra kortet?
Hvis ikke bør du ringe dem. Dersom billetten har økt i pris blir den ikke gyldig før beløpet er betalt, og du kan risikere at den slettes.
Men litt rart at de ikke har kontaktet deg ang. dette.
Det er sikkert mye å gjøre for de på callsentrene i disse dager så man bør antagelig passe ekstra nøye på selv.
 
Back
Top