ENGM 911 ScanFlyer Rusty Medlem 14 Dec 2011 #1 Denne godsaken overnattet på OSL. Får litt FBU vibber når jeg ser slike maskiner. Ergo, knipse knipse og få sjelefred. Alltid en god grunn til å ta flybilder som min kjære venn putzmeister pleier å si ^_^ Ha en fin førjulstid. G-OBYG
Denne godsaken overnattet på OSL. Får litt FBU vibber når jeg ser slike maskiner. Ergo, knipse knipse og få sjelefred. Alltid en god grunn til å ta flybilder som min kjære venn putzmeister pleier å si ^_^ Ha en fin førjulstid. G-OBYG
putzmeister ScanFlyer Dusty 14 Dec 2011 #2 Du kunne nå sette på plass den kjegla igjen du sikkert vimset borti i din ekstase:colgate: Knallstilig bilde, litt laaang men stilig
Du kunne nå sette på plass den kjegla igjen du sikkert vimset borti i din ekstase:colgate: Knallstilig bilde, litt laaang men stilig
ENGM 911 ScanFlyer Rusty Medlem 14 Dec 2011 #3 Bruker 16-35mm og finner en vinkel for å gjøre maskinen litt sprekere. Nye tidel, nye skikkel :lol:
Twin Otter ScanFlyer Mile High Club Medlem 15 Dec 2011 #6 Nydelig bilde. I hvilket ærend var den på Gardermoen?
FlyboyKarsten ScanFlyer Gold 15 Dec 2011 #9 Flott bilde må jeg si takk for et bilde som fikk meg i god stemning.
G geirs ScanFlyer Gold 17 Dec 2011 #10 HS-TGA said: Antar denne skulle til Thailand? Click to expand... det er korrekt. Den skal fly charter for startour til phuket nå i vintersesongen.
HS-TGA said: Antar denne skulle til Thailand? Click to expand... det er korrekt. Den skal fly charter for startour til phuket nå i vintersesongen.