Thomas Cook Skandinavias flåte

Re: Thomas Cook Skandinavias flåte

Er det Ving som har utvidet antall vinter-destinasjoner "overseas", eller andre omrokkeringer som er bakgrunnen?

Mener å ha hørt at det ikke er økt kapasitet, men at denne maskinen faktisk bare skal stå standby i tilfelle det oppstår forsinkelser eller tekniske problemer på de andre 330-ene.

TCAS har god / høy utnyttelsesgrad på flåten sin. En kraftig forsinkelse på en longhaulrute skaper ringvirker i mange dager etterpå.

Kanskje de snart trenger den, da OY-VKF måtte snu tilbake til GOT på vei til Phuket i kveld

b390e3986786d765e94f7fa1f85047e6.jpg

OY-VKK er på første tur. Står på Arlanda nå, så da får vi håpe at noen får den på brikka.

Gikk til Phuket i går - på vei tilbake til ARN nå.

Tatt på ARN i går av Aleksi Hämäläinen.

48385256_2632209560124287_3756200735759400960_o.jpg

Last edited:

Jeg må få ta noen betraktninger, har akkurat vært på Gran Canaria og fløy A333 fra Thomas Cook begge veier og er meget godt fornøyd. Jeg og min mor satt på economi pluss. Dette var en meget behagelig opplevelse. Jeg er STOR og LAAAANG men hadde alikevel svært god plass. Mulig det er trangere bak. Og dette fristet absolutt til gjentagelse. Flotte og luftige fly med god plass ihvertfall for oss forran.

Och se på flightradar vad OY-VKK / DK4501 gjorde för julflygning över Stockholm idag !

Last edited:

Altså ingen endring fra Air Transat-konfigurasjonen. 3-3-3-seating bak i Economy, mens den lille Club-kabinen er 2-2-2.

De 12 setene fremme i «Club» brukes visstnok bare til crewrest etter hva jeg har hørt.

Sent from my iPhone using Tapatalk

De 12 setene fremme i «Club» brukes visstnok bare til crewrest etter hva jeg har hørt.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ok, så ikke noe mulighet for premium på A330-200-langruter med Thomas Cook?

Hei. Ny her. Noen som vet hva som har skjedd med OY-VKI? Ser den har stått på gran Cabaria siden 29.12. Jeg skal til gran canaria selv imorgen med 10:10 flyet. Noen som vet hvilket fly det blir? Blir det reserveflyet OY-VKK?

Hei. Ny her. Noen som vet hva som har skjedd med OY-VKI? Ser den har stått på gran Cabaria siden 29.12. Jeg skal til gran canaria selv imorgen med 10:10 flyet. Noen som vet hvilket fly det blir? Blir det reserveflyet OY-VKK?

OY-VKH står oppført

Takk for svar. Ser ut som det blir OY-VKG. Den reiser fra Stockholm til oslo as we speak.

OY-VKI står på OSL ved SAS tekniske, med motordekslet oppe på høyre motor når jeg var der søndag.

Så på FB at noen hadde fått flybytte til 2x A321 fra Arlanda til helgen, så det tar tydeligvis tid å få fikset den.

Takk for tilbakemeldinger. Jeg trodde bare det virket logiskt at det ble den siden den skulle til oslo. Men, så lenge det ikke blir OY-VKK så er jeg fornøyd :)

Back