LN-REF ScanFlyer Gold Medlem 6 May 2012 #1 Noen som har oversikt over hva Thomas Cook selger av flymodeller ombord for tiden? Er det kun forhandsbestilling for utreise/heimreise som gjelder, eller kan man også kjøpe ombord underveis?
Noen som har oversikt over hva Thomas Cook selger av flymodeller ombord for tiden? Er det kun forhandsbestilling for utreise/heimreise som gjelder, eller kan man også kjøpe ombord underveis?
FlightDeck ScanFlyer Mile High Club Medlem 6 May 2012 #2 Aner ikke, men her er bestillingsvarene: http://no.airshoppen.com/produkter/boutique-50/thomas_cook_logoartikler-5050.aspx
Aner ikke, men her er bestillingsvarene: http://no.airshoppen.com/produkter/boutique-50/thomas_cook_logoartikler-5050.aspx
Airbus 330 ScanFlyer Dusty Medlem 6 May 2012 #3 LN-REF said: Noen som har oversikt over hva Thomas Cook selger av flymodeller ombord for tiden? Er det kun forhandsbestilling for utreise/heimreise som gjelder, eller kan man også kjøpe ombord underveis? Click to expand... De har kun model av A330-200 Thomas Cook, altså ikke Thomas Cook Scandinavia. De har litt utvalg ombord, men da jeg reiste med de ifjor sommer hadde de ikke modeller omobord. Så kan lønne seg å forhåndsbestille.
LN-REF said: Noen som har oversikt over hva Thomas Cook selger av flymodeller ombord for tiden? Er det kun forhandsbestilling for utreise/heimreise som gjelder, eller kan man også kjøpe ombord underveis? Click to expand... De har kun model av A330-200 Thomas Cook, altså ikke Thomas Cook Scandinavia. De har litt utvalg ombord, men da jeg reiste med de ifjor sommer hadde de ikke modeller omobord. Så kan lønne seg å forhåndsbestille.
B767 ScanFlyer Gold 6 May 2012 #4 da det var MyTravel, kunne eg kjøpe flymodel av airbus 321 i 1:200 utgave i flyet på vei til en gresk øy.
da det var MyTravel, kunne eg kjøpe flymodel av airbus 321 i 1:200 utgave i flyet på vei til en gresk øy.
E EK 007 ScanFlyer Silver 6 May 2012 #5 Det finnes ikke modeller til salgs ombord, de må forhåndsbestilles.
LN-REF ScanFlyer Gold Medlem 6 May 2012 #6 Takker for svar! Får satse på at Svigerfar som skal fly med dem i mårga for bestille da til heimreisa for meg!
Takker for svar! Får satse på at Svigerfar som skal fly med dem i mårga for bestille da til heimreisa for meg!
flyfredrik ScanFlyer Blue 6 May 2012 #7 Jeg fikk en A330 modell fra premier planes for 60 svenska, men jeg bestilte til ferien og fikk den fra ferien
Jeg fikk en A330 modell fra premier planes for 60 svenska, men jeg bestilte til ferien og fikk den fra ferien
ThePlanespotter1 ScanFlyer Silver 15 May 2012 #9 Da jeg fløy med Thomas Cook Airlines Scandinavia i fjor høst, måtte jeg bestille først på turen bort, og flyet lå på setet da jeg gikk ombord på hjemreisen... Det var A330 som var i katalogen da
Da jeg fløy med Thomas Cook Airlines Scandinavia i fjor høst, måtte jeg bestille først på turen bort, og flyet lå på setet da jeg gikk ombord på hjemreisen... Det var A330 som var i katalogen da