Polaris
Free Luigi
Det rapporteres også tyske myndigheter har godkjent et lån på €380 millioner til Condor
Karpes "er det dette skattepenga mine går til?" durer ut av kjeftene til mange mennesker de siste 24 timene her.
Det rapporteres også tyske myndigheter har godkjent et lån på €380 millioner til Condor
Karpes "er det dette skattepenga mine går til?" durer ut av kjeftene til mange mennesker de siste 24 timene her.
Og snart kommer Flypodden også, hvor det tas opp
Med mr. Elnæs som gjest da eller?! :-O
Lurer på om FR24 podden, som vel kommer denne uka, har rukket å få det med seg.
Hva er Karpe?Karpes "er det dette skattepenga mine går til?" durer ut av kjeftene til mange mennesker de siste 24 timene her.
Hva er Karpe?
Og hva skal Condor gjøre når deres største kunde er borte? Betyr nok slutten for Condor og![]()
I dagens episode av @aftenpodden, snakker Hans Jørgen Elnæs om Thomas Cook konkursen.
Noen som har lest noe om hvem som eier hotellene rundt om? Da tenker jeg spesielt de under Sunwing paraplyen.
Noen som har lest noe om hvem som eier hotellene rundt om? Da tenker jeg spesielt de under Sunwing paraplyen.
Akkurat nå er det fem fly i luften av de som har deltatt i operasjonen, så det er nok ikke så mange flere som skal hjem.
Final flights for the Thomas Cook Group repatriation programme are due to land on 7 October, 14 days after the leisure firm collapsed.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.