There is an App for that…eller god lørdag…

Re: There is an App for that…eller god lørdag…

God lørdag fra Santiago. I går fant vi ut at chilenere liker akevitt. Det kjennes i dag….

Mornings fra Grønland, travel dag! Snart på vei til vårmarkedet på Ekeberg, deretter litt Tom Waits løp, så skal Brann knuses på Intility, og deretter mere Tom Waits… Også må det kanskje spises noe innimellom slagene. Ønsker alle en litt mer fredfull lørdag[emoji3]

Brann skal ha for å la dere leve i håpet i 15-20 min :cool:

JADDDDAAAAAAH!!!! Hva søren er sjansen? Så hele korthuset falle i hope istad når forsinkelsen på første av 4 flights hjem bare ble værre og værre. Etter en helt krise jobbuke og ekstremt elendig planlagt tur.

Men så bare kjører kapteinen noen Skippy-triks og får oss til Atlanta på rekordtid. Fy søren ass.

Dette er så best. Nå ordner saker seg her. :)

WOOOO-fing-HOOOOOO

Last edited:

Korthuset kollapset da for lenge siden? :D

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ja, da er vel den opprinnelige beskrivelsen ‘Trump-nøyaktig’, da …. ??

Ja, da er vel den opprinnelige beskrivelsen ‘Trump-nøyaktig’, da …. ??

Makan!!!

Men som Jokke og Valentinerne sang: "de aller beste knullene var dem som bare var jug".

Mye av forklaringen ligger i valget av turoperatør, de leverer akkurat det de skal og det som kunden (ikke) forventer.

Jeg hadde nøyaktig det motsatte for en stund siden, «Your flight is now ready for check-in» plinget inn på telefonen en måned før avgang.
Hadde bestilt via amerikansk nettside og skulle reise 6. juli. På amerikansk blir det 7. juni..!

Nuvel. Moralen er åkkesom å ta rødvinen etter at man har knottet seg ferdig…

God helg!

Helt feil konklusjon, problemet er at Senior Fnat forlot British Airways ;) Elementært Watson, BA løser det meste med “I better put the Thee Kettle On” - have a Cuppa while we sort this out !

Mens Delta - KLM bruker all tid på unngå å hjelpe - en Fnat i Nederlandsk - Atlanta overkommanderi er en sliten Fnat - Med BA kan man selv gjøre de store brølerene - men det løser seg med “A Cuppa” (Ta det fra en som i 20 år har kjørt Britisk - a Cuppa fikser det meste, Coca Cola eller Heineken før kun til prompt og rap…..og allt er din skyld :cry:

Helt feil konklusjon, problemet er at Senior Fnat forlot British Airways ;) Elementært Watson, BA løser det meste med “I better put the Thee Kettle On” - have a Cuppa while we sort this out !

Mens Delta - KLM bruker all tid på unngå å hjelpe - en Fnat i Nederlandsk - Atlanta overkommanderi er en sliten Fnat - Med BA kan man selv gjøre de store brølerene - men det løser seg med “A Cuppa” (Ta det fra en som i 20 år har kjørt Britisk - a Cuppa fikser det meste, Coca Cola eller Heineken før kun til prompt og rap…..og allt er din skyld :cry:
Nå snakker vi!

Men BA forlot Fnate. Ikke andre veien rundt. Fnate er fortsatt hekta, men de vil ikke ha oss. :)

Sent fra min SM-F741B via Tapatalk

Nå snakker vi!

Men BA forlot Fnate. Ikke andre veien rundt. Fnate er fortsatt hekta, men de vil ikke ha oss. :)

Sent fra min SM-F741B via Tapatalk

Det er alltid en løsning ;) Veien tilbake til BA går via Alaska ! Alaska Airlines that is - hated by Delta, loved by everyone else !!! Alaska Miles er billig, meget billig BA First SEA-LHR kostet under USD 1000.00 - problemet er Trump som holder meg fanget her (og som nå har klart å gi alle mine nevøer og nieser sparken…..)

Men sent i Mai er det 2 Forumister her, tror Seattle trenger Emergency Hegel Presentations :wow:

Fyyyyyy flate 35F ass'

Jeeez, etter å ikke engang å ha tatt av føler jeg at jeg nå har testet dette. Det er ikke noe for meg.

f6d936ca2374b39b3aff1061e0588eca.jpg

Jeg vil heller være råkkestjerne hver dag.

Back