Tror nok at det stemmer jaVulkanen er vel Mt. St. Helens
Hilsen
ole
Tror nok at det er i ytterkanten på hva en A333 klarer (uten å ha sjekket), men det var ganske lite pax ombord, så kanskje de har byttet fra A343 til A333 for å spare cash? Kanskje noen som vet kan svare?Strålende BSSW.......:YES
Men det som overasker meg er at LH har A333 PDX-FRA ! KL-NW-AF har har A332 fra SEA til Europa.. Forklaring...![]()
Mente det ikke slik Hickok, tenkte mer i retning av at det før ble fløyet med A343, pga range. Og har blitt byttet til A333 pga lite pax, og dermed mere fuel. Ikke ett rent flybytte.Nja, jeg flydde A333 også begge veier, og de var oppsatt på de rutene helt fra bestillingstidspunkt. Vi snakker om en distanse på ca. 5300 miles, noe som vel ikke burde være så stort problem?
Så må det da være i ytterkant av range. For ifølge Great Circle Mapper så er distansen FRA-PDX 4542nm, og det er direkte.Range with 335 pax and reserves 8340km (4500nm) with CF6s, or 8430km (4550nm) with P&W engines, or 8600km (4640nm) with Trents.
A330 longer range version with max passengers range 10,185km (5,500nm).
Ja.. :baehHusker du den natten, Speedy?![]()
TakkKjempeflott rapport...og absolutt velskrevet! Har du flere bilder fra flyplassen i Denver?
Synes det var koselig å fly denne. Satt for meg selv på 3A, som på denne maskinen i denne konfigen er bulkhead. Fikk ikke strekt ut beina som jeg kunne tenkt meg, men det gjør ikke så mye på en så kort flight.Utmerket rapport fra deg Olav![]()
Bildene var av meget god kvalitet og EMB120 var et artig innslag. Hva synes du om den flytypen?
Ja.... vet ikke helt hva jeg skal si til det...:8: Tommy har vel ikke akkurat østlandsk dialekt han heller...Ellers drømte jeg i natt at meg og Tommy777 kranglet mye i SEA og han holdt meg hardt rundt magen. Alt dette pga jeg ville beholde Bergensdialekten og ikke legge om til Østlandsk![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.