The Return Of The Freddasbilder .... ATL 28/8/2019
It's back ....
Måtte en tur til nærflyplassen for å hente kona, så bestemte meg for å dra ned litt tidlig for å få noen bilder i kveldssola.
Deltas nesteldste MD88, N906DL levert i februar 1987.
En ekte ‘dobbel maddog' .. blir vanskeligere og vanskeligere å få til dette. N922DL med N998DL i bakgrunnen.
N820DX, den sjette yngste 757. Først levert til Shanghai Airlines i 2004.
Ex-SAS MD90 N936DN er ute og flyr i dag også ...
737-900ER N837DN konkurrerer med A340-300 om å være mester i å bruke jordens krumming for takeoff. Det var en miserabel climb i starten.
KLM 777-300ER PH-BVN
Qatar A350 A7-ALW.
Qatar A350 A7-ALW.
Spirit A321-231 N670NK, made in Alabama, med lavt-batterilyset på.
BA B777-200 G-VIIM. .
American A321 N933AM.
Frontier A320 N238FR - Hugh the Manatee
Virgin Atlantic A330-300 G-VGBR
Air France A380 F-HPJG stiger inn i solen.
MD95/B717 N717JL fikk registrering som hyllest til airTran's forhenværende toppsjef Joe Leonard.
It's back ....
Måtte en tur til nærflyplassen for å hente kona, så bestemte meg for å dra ned litt tidlig for å få noen bilder i kveldssola.

Deltas nesteldste MD88, N906DL levert i februar 1987.

En ekte ‘dobbel maddog' .. blir vanskeligere og vanskeligere å få til dette. N922DL med N998DL i bakgrunnen.

N820DX, den sjette yngste 757. Først levert til Shanghai Airlines i 2004.

Ex-SAS MD90 N936DN er ute og flyr i dag også ...

737-900ER N837DN konkurrerer med A340-300 om å være mester i å bruke jordens krumming for takeoff. Det var en miserabel climb i starten.

KLM 777-300ER PH-BVN

Qatar A350 A7-ALW.

Qatar A350 A7-ALW.

Spirit A321-231 N670NK, made in Alabama, med lavt-batterilyset på.

BA B777-200 G-VIIM. .

American A321 N933AM.

Frontier A320 N238FR - Hugh the Manatee

Virgin Atlantic A330-300 G-VGBR

Air France A380 F-HPJG stiger inn i solen.

MD95/B717 N717JL fikk registrering som hyllest til airTran's forhenværende toppsjef Joe Leonard.

Last edited: