The Return Of The Freddasbilder ....   ATL 28/8/2019
It's back ....
Måtte en tur til nærflyplassen for å hente kona, så bestemte meg for å dra ned litt tidlig for å få noen bilder i kveldssola.
		
		
	
	
		 
	
Deltas nesteldste MD88, N906DL levert i februar 1987.
		 
	
En ekte ‘dobbel maddog' .. blir vanskeligere og vanskeligere å få til dette. N922DL med N998DL i bakgrunnen.
		 
	
N820DX, den sjette yngste 757. Først levert til Shanghai Airlines i 2004.
		 
	
Ex-SAS MD90 N936DN er ute og flyr i dag også ...
		 
	
737-900ER N837DN konkurrerer med A340-300 om å være mester i å bruke jordens krumming for takeoff. Det var en miserabel climb i starten.
		 
	
KLM 777-300ER PH-BVN
		 
	
Qatar A350 A7-ALW.
		 
	
Qatar A350 A7-ALW.
		 
	
Spirit A321-231 N670NK, made in Alabama, med lavt-batterilyset på.
		 
	
BA B777-200 G-VIIM. .
		 
	
American A321 N933AM.
		 
	
Frontier A320 N238FR - Hugh the Manatee
		 
	
Virgin Atlantic A330-300 G-VGBR
		 
	
Air France A380 F-HPJG stiger inn i solen.
		 
	
MD95/B717 N717JL fikk registrering som hyllest til airTran's forhenværende toppsjef Joe Leonard.
		 
	
				
			It's back ....
Måtte en tur til nærflyplassen for å hente kona, så bestemte meg for å dra ned litt tidlig for å få noen bilder i kveldssola.
 
	Deltas nesteldste MD88, N906DL levert i februar 1987.
 
	En ekte ‘dobbel maddog' .. blir vanskeligere og vanskeligere å få til dette. N922DL med N998DL i bakgrunnen.
 
	N820DX, den sjette yngste 757. Først levert til Shanghai Airlines i 2004.
 
	Ex-SAS MD90 N936DN er ute og flyr i dag også ...
 
	737-900ER N837DN konkurrerer med A340-300 om å være mester i å bruke jordens krumming for takeoff. Det var en miserabel climb i starten.
 
	KLM 777-300ER PH-BVN
 
	Qatar A350 A7-ALW.
 
	Qatar A350 A7-ALW.
 
	Spirit A321-231 N670NK, made in Alabama, med lavt-batterilyset på.
 
	BA B777-200 G-VIIM. .
 
	American A321 N933AM.
 
	Frontier A320 N238FR - Hugh the Manatee
 
	Virgin Atlantic A330-300 G-VGBR
 
	Air France A380 F-HPJG stiger inn i solen.
 
	MD95/B717 N717JL fikk registrering som hyllest til airTran's forhenværende toppsjef Joe Leonard.
 
	
			
				Last edited: 
			
		
	
								
								
									
	
								
							
							 
	 
		 
 
		 
 
		 
 
		 
 
		 ) får vel et år eller to etter det .. det er visst mer usikkert.
 ) får vel et år eller to etter det .. det er visst mer usikkert.  