The Return Of Freddasbilder .... ATL 28/8/2019

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
The Return Of The Freddasbilder .... ATL 28/8/2019

It's back ....

Måtte en tur til nærflyplassen for å hente kona, så bestemte meg for å dra ned litt tidlig for å få noen bilder i kveldssola.

01.jpg

Deltas nesteldste MD88, N906DL levert i februar 1987.

02.jpg

En ekte ‘dobbel maddog' .. blir vanskeligere og vanskeligere å få til dette. N922DL med N998DL i bakgrunnen.

03.jpg

N820DX, den sjette yngste 757. Først levert til Shanghai Airlines i 2004.

04.jpg

Ex-SAS MD90 N936DN er ute og flyr i dag også ...

05.jpg

737-900ER N837DN konkurrerer med A340-300 om å være mester i å bruke jordens krumming for takeoff. Det var en miserabel climb i starten.

06.jpg

KLM 777-300ER PH-BVN

07.jpg

Qatar A350 A7-ALW.

08.jpg

Qatar A350 A7-ALW.

09.jpg

Spirit A321-231 N670NK, made in Alabama, med lavt-batterilyset på.

10.jpg

BA B777-200 G-VIIM. .

11.jpg

American A321 N933AM.

12.jpg

Frontier A320 N238FR - Hugh the Manatee

13.jpg

Virgin Atlantic A330-300 G-VGBR

14.jpg

Air France A380 F-HPJG stiger inn i solen.

15.jpg

MD95/B717 N717JL fikk registrering som hyllest til airTran's forhenværende toppsjef Joe Leonard.

16.jpg
 
Last edited:
Helt flott Andreas... Deilig å se MD80/90 og et selskap som har andre tallknekkere som ikke slenger de og andre eldre fly raskt på dynga...

De holdt vel lenge ut med DC 9 også....
 
Helt flott Andreas... Deilig å se MD80/90 og et selskap som har andre tallknekkere som ikke slenger de og andre eldre fly raskt på dynga...

De holdt vel lenge ut med DC 9 også....

MD80'ene til Delta har ca to år igjen. MD90'ene skal ut i 2024. 'DC9-NEO'ene' ( ;) ) får vel et år eller to etter det .. det er visst mer usikkert.

AA's siste forsvinner neste uke.
 
Back
Top