• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

The Return Of Freddasbilder .... ATL 28/8/2019

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
The Return Of The Freddasbilder .... ATL 28/8/2019

It's back ....

Måtte en tur til nærflyplassen for å hente kona, så bestemte meg for å dra ned litt tidlig for å få noen bilder i kveldssola.

01.jpg

Deltas nesteldste MD88, N906DL levert i februar 1987.

02.jpg

En ekte ‘dobbel maddog' .. blir vanskeligere og vanskeligere å få til dette. N922DL med N998DL i bakgrunnen.

03.jpg

N820DX, den sjette yngste 757. Først levert til Shanghai Airlines i 2004.

04.jpg

Ex-SAS MD90 N936DN er ute og flyr i dag også ...

05.jpg

737-900ER N837DN konkurrerer med A340-300 om å være mester i å bruke jordens krumming for takeoff. Det var en miserabel climb i starten.

06.jpg

KLM 777-300ER PH-BVN

07.jpg

Qatar A350 A7-ALW.

08.jpg

Qatar A350 A7-ALW.

09.jpg

Spirit A321-231 N670NK, made in Alabama, med lavt-batterilyset på.

10.jpg

BA B777-200 G-VIIM. .

11.jpg

American A321 N933AM.

12.jpg

Frontier A320 N238FR - Hugh the Manatee

13.jpg

Virgin Atlantic A330-300 G-VGBR

14.jpg

Air France A380 F-HPJG stiger inn i solen.

15.jpg

MD95/B717 N717JL fikk registrering som hyllest til airTran's forhenværende toppsjef Joe Leonard.

16.jpg
 
Last edited:
Helt flott Andreas... Deilig å se MD80/90 og et selskap som har andre tallknekkere som ikke slenger de og andre eldre fly raskt på dynga...

De holdt vel lenge ut med DC 9 også....
 
Helt flott Andreas... Deilig å se MD80/90 og et selskap som har andre tallknekkere som ikke slenger de og andre eldre fly raskt på dynga...

De holdt vel lenge ut med DC 9 også....

MD80'ene til Delta har ca to år igjen. MD90'ene skal ut i 2024. 'DC9-NEO'ene' ( ;) ) får vel et år eller to etter det .. det er visst mer usikkert.

AA's siste forsvinner neste uke.
 
Back
Top