• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

The Milage Company

jcnorway

Moderator
Medlem
One-stop-shop for loyalty programmes

The Mileage Company www.themileagecompany.com launches on Tuesday 14 April 2009

Tuesday 14 April 2009 - AIRMILES, the UK's leading reward scheme, with 20 years experience and expertise in the travel and leisure arena, today launches 'The Mileage Company', a specialist provider that can help companies develop and manage existing or new loyalty programmes.

A wholly owned subsidiary of British Airways, The Mileage Company will run AIRMILES and also take responsibility for maximising the commercial success globally of British Airways' own reward currency BA Miles, which frequent flyers collect as members of BA's Executive Club. The Mileage Company will also market its expertise to run other frequent flyer and leisure reward programmes for UK and world-wide airlines and brands.

The British Airways subsidiary is chaired by the airline's director of strategy and business units, Robert Boyle. Mr Boyle said: "The Mileage Company gives an airline like BA the opportunity to maximise the financial return from our frequent flyer programme whilst ensuring world leading customer benefits and rewards. Mileage sales are a growth opportunity for carriers particularly when seat revenues are depressed and there are more empty seats to fill."

http://www.themileagecompany.com/press-release.html

Spennende :)
 
Last edited:
Back
Top