Nytt samarbeid: Norwegian og Strawberry (tidl Nordic Choice Club)

At ting tar tid når det kommer til DY er vel ikke noe nytt. Husker de sa at de skulle begynne å selge gjennomgående billetter med WF når de innledet samarbeidet om interline på anbudsrutene. Det var vel i 2018, og fortsatt ikke mulig å kjøpe noen form for billetter med WF på DY sine sider…

Surnet er vel kanskje litt å ta i. At det oppstår problemer når et joint-venture skal etableres er vel normalt. Utfordringene her har og ifølge artikkelen handlet litt rundt eierandeler, noe som er en helt legitim diskusjon å ta når aktørene ikke er helt like store. Eierandelene er det visst enighet rundt nå, så da er det vel andre problemer som må løses.

Spenn, gryn, grunker. Litt krampaktig forsøk på å være kul her. [emoji12]

Sent from my iPhone using Tapatalk

Eller det begynner å bli vanskelig å finne et navn som funker.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Heisann!

Jeg gikk inn på app-store og lastet ned appen nå, og fikk en "bonus" på 1001 Spenn som en av de første som lastet ned. Bare et tips. :)

Kim

Takk for tips. Fikk det samme [emoji3]

Fikk ingenting så da var jeg nok for treg.

Edit: Nei der ramla det inn allikevel.
Dobbel edit: Ikke lest nok om Spenn. 1000 spenn er "kun" 100 kroner [emoji14]

Last edited:
Fikk ingenting så da var jeg nok for treg.

Edit: Nei der ramla det inn allikevel.
Dobbel edit: Ikke lest nok om Spenn. 1000 spenn er "kun" 100 kroner [emoji14]

Ja. Så man må dele på 10.

Men hyggelig for det :)

8eaa096d24fc5173a1f3efffd41eaaed.jpg

Dagens luke inneholder feil. På quizen spør om Norwegians nye lanserte destinasjon. Riktig svar var tydeligvis Seville, men Norwegian har vel ingen rute til Seville?

I gamle dager samarbeidet jo Reitan med SAS i ikke akkurat vellykkede Go

Burde det ikke dukke opp et Spenn kredittkort snart?

Det hadde jo vært naturlig, men mulig de vil ha alle de store partnerne på plass først. Da vil de jo få mye bedre distribusjon og markedsføring. I forhold til kortbruk vil jo Rema være en god grunn for mange til å skaffe seg det, dersom det gir noen bedre og/eller enklere fordeler.

Norwegian er vel i gang med et samarbeid med ny bank etter at de ble «uvenner» med nye BankNorwegian.

Back