putzmeister
ScanFlyer Dusty
Jeg sitter bare med et stort smil....

Fantastisk rapport :up:
Liker denne rapporten!
Det er den du får tilgang til når du flyr LH C - heter den SAS Business Lounge?En helt fantastisk rapport - det er godt det er mange luksusdyr her på forumet slik at vi andre kan underholdes. Du skriver at dere var i SAS Scandinavian Lounge, men sikker på at det ikke var SAS Business Lounge?
Jeg sitter bare med et stort smil....![]()
Også fabelaktig avslutning... Tusen takk.... Kjempesmil he rogså![]()
Ingen grunn til å la være... heheHerlig lesing og frister nestn å begynne reparere gårsdgen med champis nå!
Dette er en perle av en rapport....tusen takk![]()
![]()
![]()
Super rapport, definitivt verdt 5 stjerner. Flott du har fått med deg så mange selskap, flytyper og hotellkjeder. Må si at Hong Kong frister for en langhelg.
Fantastisk bra! En klassiker.
Super rapport - mye kjent der.
Kjente godt igjen den muntre og spøkefulle servicen fra EK, selv om jeg bare har fløyet i C-klasse der. Opplevde det samme i C-klasse på 777en deres, der var det brukbart med crew ifht. pax, på A380en i C-klasse ble det alt for mye folk til at det ble personlig.
Takk takk! Cristal er godt, ingen tvilVidunderlig rapport! Og Louis Roederer Cristal 2004 er jo ikke helt feil?![]()
Tusen takk for tilbakemeldingEn utrolig bra rapport som allerede påpekt av mange. Fikk MANGE gode reisetips og ideer fra denne!
Hvor mye koster en slik tur i miles ca?