The Great Christmas Escape in F, C & Y

Super rapport, definitivt verdt 5 stjerner. Flott du har fått med deg så mange selskap, flytyper og hotellkjeder. Må si at Hong Kong frister for en langhelg.

Super rapport - mye kjent der.

Kjente godt igjen den muntre og spøkefulle servicen fra EK, selv om jeg bare har fløyet i C-klasse der. Opplevde det samme i C-klasse på 777en deres, der var det brukbart med crew ifht. pax, på A380en i C-klasse ble det alt for mye folk til at det ble personlig.

Fantastisk rapport :up:
Liker denne rapporten!
En helt fantastisk rapport - det er godt det er mange luksusdyr her på forumet slik at vi andre kan underholdes. Du skriver at dere var i SAS Scandinavian Lounge, men sikker på at det ikke var SAS Business Lounge?
Det er den du får tilgang til når du flyr LH C - heter den SAS Business Lounge?
Jeg sitter bare med et stort smil....:D
Også fabelaktig avslutning... Tusen takk.... Kjempesmil he rogså :D:D
Herlig lesing og frister nestn å begynne reparere gårsdgen med champis nå!
Ingen grunn til å la være... hehe
Dette er en perle av en rapport....tusen takk :D :D :D
Super rapport, definitivt verdt 5 stjerner. Flott du har fått med deg så mange selskap, flytyper og hotellkjeder. Må si at Hong Kong frister for en langhelg.
Fantastisk bra! En klassiker.
Super rapport - mye kjent der.
Kjente godt igjen den muntre og spøkefulle servicen fra EK, selv om jeg bare har fløyet i C-klasse der. Opplevde det samme i C-klasse på 777en deres, der var det brukbart med crew ifht. pax, på A380en i C-klasse ble det alt for mye folk til at det ble personlig.

Vanvittig med tilbakemelding her... gøy! :colgate:
Må bare si tusen takk for tilbakemelding alle sammen! Det er kjempegøy at dere likte tripreporten vår, og det gir definitivt masse inspirasjon til å lage flere :)

Postet derfor akkurat en tripreport fra turen vår i sommer.. :)

Dette er en farlig rapport. En såpass farlig rapport at jeg tror jeg må vente med den til imorgen slik at mine halvsovende øyne kan få med seg alle de fantastiske detaljene... Dette ser MEGET lovende ut. Fantastisk bra av det jeg har gått gjennom sålangt! :colgate:

*Får reiselyst*. Og nok en gang frister det voldsomt med Hong Kong og storbyer der borte !

Men alt dette har vel sin pris også. Men la gå, la oss håpe det blir opplevd senere i mitt liv !

Vote: Excellent.

Last edited:
Takk for alle tilbakemeldinger :)

Skal definitivt lage fler tripreports, har et par turer under planlegging som helt sikkert blir behørig dokumentert... :p

En utrolig bra rapport som allerede påpekt av mange. Fikk MANGE gode reisetips og ideer fra denne!

Hvor mye koster en slik tur i miles ca?

Vidunderlig rapport! Og Louis Roederer Cristal 2004 er jo ikke helt feil? :)
Takk takk! Cristal er godt, ingen tvil :D
En utrolig bra rapport som allerede påpekt av mange. Fikk MANGE gode reisetips og ideer fra denne!
Hvor mye koster en slik tur i miles ca?
Tusen takk for tilbakemelding :D
Turen kostet 100.000 DM, pluss noen intra-Asia billetter i tillegg da :fly

Back