• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

The FLU

Madman

ScanFlyer Gold
Nei, ikke sykdommen altså... eller... det er vel en sykdom dette og... men en mye mer behagelig en enn influensa... :p

Har altså vært med en på en liten kveldstur i LN-FLU. Det var bare å sette seg meget godt til rette i baksetet og nyte denne turen.

'Nuff said - enjoy:

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

61.jpg

62.jpg

7.jpg

8.jpg

9.jpg

10.jpg

11.jpg

:)

Kjempefine bilder, Frode! Strøken kjerre, det der! Et ganske ryddig og enkelt instumentpanel! Er FLU raskere enn ULF (C-182)?

Håper du tar FLU til Rakkestad etterhvert! Vi prates!

mvh
Steinar
www.seabee.info

Hmm hvor mye fly for jeg i bytte for kjerringa ??? denne bringer sikkert flere minnerike stunder enn hun gjør :colgate:

Torben

Er FLU raskere enn ULF (C-182)?

Håper du tar FLU til Rakkestad etterhvert! Vi prates!

mvh
Steinar
www.seabee.info

ULF cruiser på ca 120 knop. Med FLU, på ca 65% power cruiset vi i over 150 knop. Med litt decend så var vi kjapt oppe i 180 knop. :rolleyes:
FLU har max cruisespeed på ca 214 knop med 85% power i 25000 fot. Ja, den er raskere enn ULF. ;)

Spørs vel om jeg kommer til å fly denne alene på en stund. Ligger ikke i dette årets budsjett ihvertfall. :lol:

Hmm hvor mye fly for jeg i bytte for kjerringa ??? denne bringer sikkert flere minnerike stunder enn hun gjør :colgate:

Torben

Og den er sikkert billigere og. :colgate:

Back