Thaivake Osl mandag 15.juni

Og på biz i august ligger prisen på 16550. Og det er jo sandelig ikke værst!!

BF:cool2

Da bør du nok passe på å reise før september hvis du skal ha den prisen, for fra 1. september så ligger biz på nesten 29K pr pers...

Vi forventer TR på din "jomfrutur" med TG om noen dager :cool:

Parkerte ved siden av den på gate 48 (mener jeg det var) da jeg ankom fra PHL i morges. Flott maskin og tok seg godt ut på enden av piren der og med både TG, US og CO stående der på en gang så OSL for en gang skyld ut soom noe annet enn en grisebinge

VG ser deg Tændis ;) (se linken nederst i artikkelen)

http://www.vg.no/reise/artikkel.php?artid=559390

Allerede er det 25% økning til Thailand hos flere byråer som selger billetter med Thai airways.

- Salget har økt merkbart med den nye direkteflyvningen. Alt i april noterte vi 11 prosent økning, forteller Edgar Skjølhals i Orkideekspressen, som er ekspert på rutefly til Sørøstasia. Hittil i juni ligger vi 25 prosent over samme periode i fjor, sier han til VG nett.

Da bør du nok passe på å reise før september hvis du skal ha den prisen, for fra 1. september så ligger biz på nesten 29K pr pers...

Vi forventer TR på din "jomfrutur" med TG om noen dager :cool:

Skal ikke på noen Jomfrutur med TG fra Oslo. Jeg valgte en kombinasjon av LX og TG (codeshare LX) til samme pris og mer poeng via ZRH. Så jomfruturen jeg får blir med LX fra OSL til ZRH fredag. :colgate:

Men jeg skjønte at dagens flyvning er fylt opp av en del "gjester av Thai"... Ingen utvalgte her på forumet?

(Min kilde befant seg dessverre i en annen verdensdel, og måtte takke nei til smøreturen...)

Men jeg skjønte at dagens flyvning er fylt opp av en del "gjester av Thai"... Ingen utvalgte her på forumet?

(Min kilde befant seg dessverre i en annen verdensdel, og måtte takke nei til smøreturen...)

Nope!
Vi blir stadig oversett til fordel for slike reisebyråfolk og kredittkorttilbydere:rolleyes:

Noen som vet hvor mye belegg de har på denne ruten ? Har planer om en tur til Thailand i slutten av juli, og lurer på om jeg har mulighet til å komme med på sjansebillett.

Men TG vil vel neppe sette inn 346 på denne ruta ettersom de da ikke har mulighet/ seter til de som har bestilt Premium Economy. Da ville de nok heller satt inn en 744 a la CPH og ARN.

A346 er nok helt utelukket, og jeg har mer tro på 772ER enn 744 dersom det blir flybytte etterhvert. Frem til da får vi nyte A345 som er et sjeldent og vakkert syn!

Supert dette da, håper de klarer å ha like gode priser som Finair har hatt nedover til Thailand

Nå har vel Thai gått ut å sagt at de skal primært konkurere ved hjelp av andre ting en pris. På samme måte som CO fra OSL

Back