Thaivake Osl mandag 15.juni

Men, for å spørre igjen: Finnes det gater på OSL med plass til en 346?

Nei, så maskinen blir desverre sendt til Kastrup. I følge VG blir det satt opp busser for de reisende opp til Oslo;)

Har hørt om noen Irske asfalt leggere som gjør flekking på kort varsel i Oslo området!

Nei, så maskinen blir desverre sendt til Kastrup. I følge VG blir det satt opp busser for de reisende opp til Oslo;)

Har hørt om noen Irske asfalt leggere som gjør flekking på kort varsel i Oslo området!

Haha....jævlig bra MartinL!

Veit du er gretten om mårran Uppercut, men til morgen kaffen skal du få servert rykende ferske bilder på mobilen av lilla rumpe på A340 (-500 eller -600):)

Gleder meg som en unge!!!

Er jo i tillegg litt uheldig til uka også da. Reiser til SVG tirsdag og hjem torsdag, de to eneste dagene Thai ikke er på OSL...Mulig jeg må opp dit i helgen eller noe...evt booke et møte et eller annet sted rundt OSL..

Last edited:
Nå er jeg stolt !!:nor

THAI AIRWAYS INTL - TG 954

Operational Flight Information
Airport Hour FLIGHT INFORMATION
Suvarnabhumi International (BKK), Bangkok, Thailand 00:45 LEFT THE GATE
Suvarnabhumi International (BKK), Bangkok, Thailand 01:08 TOOK OFF
Suvarnabhumi International (BKK), Bangkok, Thailand 00:10 PLANE IS LATE IN HOURS MINUTES)
Suvarnabhumi International (BKK), Bangkok, Thailand - ATC / GROUND MOVEMENT CONTROL
Oslo Airport (OSL), Oslo, Norway 06:47 ESTIMATED TIME OF ARRIVAL

HURRA FOR SQ 777:angry:

I og med at den ankommer OSL kl 07.00, og skal ta av igjen 14.45; blir den flyttet fra gate til fjernpark om morningen, og så tilbake til gate i 14-tiden for boarding?

I og med at den ankommer OSL kl 07.00, og skal ta av igjen 14.45; blir den flyttet fra gate til fjernpark om morningen, og så tilbake til gate i 14-tiden for boarding?

Ikke i morgen.......da blir den stående hele dagen...

kom akkurat hjem fra jobb, tok ferie nå, men lurer fælt på om jeg skal holde meg våken/slumre og ta turen opp om noen timer, ta transit`n på jobben og komme meg innafor gjerdet en tur.. hmmm hva tycker ni, jeg gjør det for forumfolket i tilfelle ;-)

Back