Thaivake Osl mandag 15.juni

90% sjanse for strålende sol og landing fra sør :-) hmm jobber til 24 på søndag kveld jeg, men jeg får se hva jeg finner på ;-) vake høres gøy ut!

Fellowship drar i retning vest/sørvest, mens jeg drag i mer sørlig retning - jeg får tenke på dere fra Provence :)

Og yr.no melder at vinden dreier fra nordvest til sør/sørvestlig vind i løpet av natten til mandag, så det blir vel 19R. Ved maks uflaks kan det ble bilrace rundt Gardermoen på mandag morgen ;)
God jakt!

Ja de bilracea der har vi vært med på før :lol:

Håper Thai har høyere booking tall enn loungen min har:colgate: Ser at mange melder sin ankomst på mandags morgen og lurer derfor på om det er noen som kommer på søndagen?

Spør her jeg, istedet for å lage en ny tråd! ;)

Er det mange her som skal å se på avgangen som går 14:55? Har fri på mandag, så kan jo komme bortover da. Anyone? :)

Håper Thai har høyere booking tall enn loungen min har:colgate: Ser at mange melder sin ankomst på mandags morgen og lurer derfor på om det er noen som kommer på søndagen?
Jeg er med. Hvor og når? Skal vi slenge noe på grillen også?

Overdriver i nordmænd nu ikke bare en lille smule !!!!!!
Jeg mener det er jo bare en maskine fra et nyt selskab på OSL...
Hilsen
Ole

Hilsen
Ole

Kan si meg litt enig med deg, men hvorfor ikke? Grilling er altid morro, og har man fri og syns fly og sosialt samvær er gøy, så syns jeg man skal kjøre på. Selv foretrekker jeg å grille på terrassen :D

Hilsen
Ole

Vi nordmenn elsker å overdrive:D. Nå er det jo ikke et hvilket som helst selskap som starter opp en ny rute til Europa med en B 737 eller A 320, men en ny IC rute med et fly som, såvidt jeg vet, aldri har landet på OSL før.:)

Da synes jeg du har valgt helt riktig...Er nok en større opplevelse det du skal på...:)

Joda, helt klart det. Og ikke minst å spotte ved CDG imorgen. :colgate:
MEN, det hadde vært morro å fått med seg Thai A345 på sin første flight også da. ;)

Her i Melbourne henger det billboards fra Thai med teksten: "Twice daily from Melbourne to Bangkok connecting to 13 European cities including our new destination....OSLO". For å hjelpe på eventuelt manglende geografikunnskaper har de også tatt med et lite Europakart hvor Oslo er uthevet.

Da nærmer det seg. Er vel ca 9 timer til boarding begynner i Bangkok. Jeg er litt usikker på hvor mange som har tenkt seg opp i kveld eller i morgen tidlig, men jeg regner med at LN-Q har regnskapet i norden. Skal sykle til Tjøme i dag, så er ikke online før i ettermiddag. Oppdater meg på mob om hva som skjer i i kveld. Jeg tar med grill om ønskelig. Martin: 93057051

ikke for å være drittsekk men:

Viktige regler å forholde seg til:

- Husk å holde tre meters avstand til gjerdet rundt flyplassen
- Ikke bestig tak, containere eller bygninger utenfor gjerdene rundt flyplassen.
- Ikke bruk åpen ild på utsiden av gjerdet rundt flyplassen

Thai-crewet som skal fly returen imorgen kom passiv med oss på SK456 imorges. 4 piloter og 13 cabin crew. Bor på Clarion ved Sentralstasjonen.

Back