Thaivake Osl mandag 15.juni

MartinL

ScanFlyer Dusty
10 dager til Thai setter sine hjul på Osl.

Jeg har tenkt meg opp for å se med mine to brune, at maskinen tar bakken.
Med tanke på at maskinen kan være tidlig ute (estimert ankomst kl 07).

Jubelropet skal kunne høres helt ned til Kastrup på mandag morgen!

Noen som henger med eller skal opp selv å se?

Last edited:
Skal selv med SK 4104 til Bodø 0825, planlegger et tidlig tog til OSL..:9:

Haha, genialt tiltak Mr. MartinL :) Hmm, jeg har fri, men orker ikke en natt i telt, men jeg kan jo overnatte rett borti gata...Hmmm, tenke tenke!

haha :P Nei jeg har jo fryktelig lyst til å se den ta bakken for første gang, men tror jeg isåfall vil komme "alene" i bil i rundt 06:30 tida, hvis det blir noe av. Tenker på evt. første take-off fra OSL ca kl. 14.55, og be meg fri fra 13.00 og være der i sånn 14.30 tida...
Tviler sterkt på at jeg er alene om plass til spotting, mulig jeg kommer tidligere for å komme nære :D:P

Haha, genialt tiltak Mr. MartinL :) Hmm, jeg har fri, men orker ikke en natt i telt, men jeg kan jo overnatte rett borti gata...Hmmm, tenke tenke!

Jeg river i frokost med egg og bacon over gass brenner'n Morten, om du får karret deg opp:)

Hehe.....venta på denne ja. Jeg tviler litt på viljen min til å overnatte selv om Lars Monsenfaktoren min er relativt høy. Men å kjøre opp på morgenkvisten er jeg ikke helt fremmed for.. må tenke litt på denne.

Hehe.....venta på denne ja. Jeg tviler litt på viljen min til å overnatte selv om Lars Monsenfaktoren min er relativt høy. Men å kjøre opp på morgenkvisten er jeg ikke helt fremmed for.. må tenke litt på denne.

Får meg gjerne opp tidlig på morgen kvisten jeg også. Skal ikke stå på det, men det får bli stygt tidlig, for maskinen kan komme før estimert ankomst.

Kom med forslag alle mann, så finner vi en løsning som passer alle. vi kan jo eventuelt også deler på litt sitteplasser i bil oppover, dersom vi velger å dra opp tidlig.

Dette kunne jeg tenkt meg og bli med på men jeg skal jobb den natta...får nøye meg med å ta den i mot herfra....

jeg har fri, skal enten ta meg en tur innafor gjerdet eller stille meg opp utenfor der den lander, vi får se!

Overnatting på hotell? :P -er som sagt mer keen på take off, men vet ikke om det da er like greit å vente til lørdag i kombi med 744F...

Last edited:
Jeg og JørgenS regner med å være på plass til ca klokka 06.00 :). Dette er jeg helt nødt for å få med meg :D

Hva med en topp-suite på Raddisson SAS med god utsikt? Eller kanskje men kunne få tilgang til taket der på huset, som kunne være fint for bildetaking?

BF:cool2

Back