Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Tyvärr tror jag premium resandet är för lågt för att TG flyga A380 till ARN/CPH/OSL.
OSL tror jag stannar 772ER under flera år framöver och ARN/CPH gissar jag kommer vara 777-300ER destinationer inom 2-3 år.
Jag är övertygad om att SYD/MEL också kommer och bli A380.
I Europa vil CDG/FRA og LHR have først prioritet, men CPH/ARN nok kommer i anden række.
Hilsen Ole
TG har sedan länge 777-300 med 49C och 339Y, dessa används även på interkont...bla har de använts till Australien och Aten(ATH) Jag tror BKK-ATH är världen längsta non-stop 777-300 linje.
Vissa av TGs nyligen beställda 777-300ER kommer troligen få en liknande konfig...dvs 380-390 stolar i två klass utförande. Dessa kommer med mycket stor sannolikhet flygas till ARN/CPH.
Är det någon här som vet om ARN var TGs första destination i Europa?
Som jag förstått det har Thai Airways flugit till ARN sedan början av 1970-talet
De søkte om og få fly til osl det er ikke helt klart ennå men det ser låvende ut.![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.