Phuket Sandbox anyone?
Hei dere, er det noen som har prøvd dette og vil dele erfaringer?
Vi er 3 fullvaksinerte pax som var i ferd med å booke Granka - men vil jo helst til fjernere strøk. Har funnet ut at Gouda kan selge oss enkeltreiseforsikring "super" (ca 1.100,-) som gir dekning selv med reise til Thailand i disse virus tider/UD reiseråd. Skal selvfølgelig lese alt med liten skrift 3 ganger til før vi bestemmer oss for noe ;-)
Blir dog litt forvirret, noen steder står det at man må fylle ut COE (Certificate of Entry) og vedlegge hotellbooking (SHA+) og flybooking i forkant, men vil jo helst få ok på COE før jeg bestiller/betaler noe som helst. Er klar over 3 x testing, app som må lastes ned etc. - men litt usikker på hvem jeg skal kjøpe "pålagt" covid forsikring på USD 100.000,- fra? Noe som vet? Ambassaden i Oslo har en link på siden sin, men det kryr jo av tilbydere - hvem er seriøse og hvem er ikke?
Vurderer EK, AY, QR og TK - men irriterer meg grønn over at man må betale for seter sent i bestillingsprosessen så det er vanskelig å sammenligne priser. Videre kunne det være "gøy" å fly foran i bussen 1 eller 2 av strekningene, men det er det jo knapt mulig å finne ut av C klasse priser man skal booke selv. Vil det være en god investering å be et reisebyrå om hjelp? Det sitter langt inne for en som har jobbet i bransjen... Har funnet tlf. nr. til AY og QR - men ingen vil jo oppgi noen mailadresse hvor jeg kan spørre mine sære spørsmål (bare dustete kontaktskjemaer som ikke passer).
Takknemlig for alt av tilbakemeldinger/erfaringer - vet at jeg spør om mye ;-)
Hilsen reiseklare Camilla