Ser Qatar har annonsert rute til Pattaya - det må vel bli skikkelig Harry Express ..![]()
Passer ikke det for WIAS, eller har dere lagt ned avdelingen?...
Ser Qatar har annonsert rute til Pattaya - det må vel bli skikkelig Harry Express ..![]()
Takk for tilbakemeldinger! Jeg skjønner at været i Thailand har vært mer uforutsigbart og ikke hatt like tydelig sesongmønster etter tsunamien, eller de siste 10 årene ihvertfall. Vedr. Koh Samet og Koh Chang så kan det godt hende at været i juli er ulikt disse to stedene, Koh Chang ser jo mer frodig ut på bilder. Av det lille jeg har sett virker Koh Chang litt mer spennende og hotellene litt bedre. Vi vurderer selvsagt alle gode alternativer for strand og badeliv, alle innspill verdsettes![]()
Planen er å starte med 3 netter i BKK på et flott hotell med executive/club lounge. Deretter ønsker vi å tilbringe 7-8 avslappende dager på et fint hotell/resort til grei pris ved en fin strand. Men vi vil ikke at hotellet ligger helt øde til siden vi ønsker å spise og drikke på lokale restauranter og barer, og ikke være låst til hotellet. Muligheter for dagsutflukter og aktiviterer er også et pluss.
Koh Samui området har som regel ok vær om sommeren. Personelig liker jeg ikke Samui så mye, men du har noen andre øyer i området som er fine, Koh Tao og Koh Phangan.
Når er beste tiden for å bestille fly til BKK for jul/nyttår? Helst i Business![]()
Litt god tid i dag muligens så en del spørsmål fra meg...
Familien fra til Hua Hin i påsken og trenger lit råd..
* Noen som vet om en bra skredder for skjorter (ikke billig men bra)
* Noen restauranter som må prøves? (fant noen greie for tre år siden men lite "pang)
* Bra båtturer ut fra Hua Hin til noe som er severdig?
* Noen "hemmelige" strender som er bra?
Takker.