I første halvdel av juli reiser madammen og jeg til Thailand og Bangkok på Eurobonus og Amex CT. Vi har 11 dager til rådighet og dette er helt upløyd mark for oss, derfor ønsker jeg tips fra de mange erfarne Thailand-farerne her inne.
Planen er å starte med 3 netter i BKK på et flott hotell med executive/club lounge. Deretter ønsker vi å tilbringe 7-8 avslappende dager på et fint hotell/resort til grei pris ved en fin strand. Men vi vil ikke at hotellet ligger helt øde til siden vi ønsker å spise og drikke på lokale restauranter og barer, og ikke være låst til hotellet. Muligheter for dagsutflukter og aktiviterer er også et pluss.
Været i første halvdel av juli er et nøkkelord her siden vi ønsker strandliv og bading. Jeg har blitt anbefalt både Koh Samet og Koh Chang både værmessig i juli og som destinasjon. Er det noen som har erfaring fra disse stedene, og evt. formening om været her i juli? Hva med andre steder som kan være bra ut fra våre ønsker? Tar gjerne imot tips på konkrete hotell på Koh Samet, Koh Chang og andre anbefalte steder.
Setter stor pris på alle tips og erfaringer