Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Det som talar emot GOT är att det blir svårt med feed på en sådan linje.
Thai flyger främst till Star Alliance hubbar i Europa någon sådan är inte GOT.
På linjerna till CPH, OSL & ARN har Thai en hel del transfer som ska vidare ut i hela norden.
Det som talar emot GOT är att det blir svårt med feed på en sådan linje.
Thai flyger främst till Star Alliance hubbar i Europa någon sådan är inte GOT.
På linjerna till CPH, OSL & ARN har Thai en hel del transfer som ska vidare ut i hela norden.
Trots att TG flyger till OSL sedan ett par år nu är det fortfarande många normänn som flyger med TG961 till ARN för att sedan flyga vidare med SAS till framförallt TRD och BGO.
Det är en avsevärd feed till TG960/961 från Norge.
Trots att TG flyger till OSL sedan ett par år nu är det fortfarande många normänn som flyger med TG961 till ARN för att sedan flyga vidare med SAS till framförallt TRD och BGO.
Det är en avsevärd feed till TG960/961 från Norge.
Den svenska marknaden bidrar till passagerarunderlaget också på övriga nordiska linjer. Närmare 25 procent av passagerarna som flyger Thai från Kastrup är svenskar och motsvarande siffra på Gardemoen är ca 15 procent. Däremot är det ett minimalt utbyte åt andra hållet.
Det kan vel også være slik at TG ikke har noen problemer med å fylle sine fly fra OSL med lokale passasjerer og ikke trenger noen feed - og som man sier nye direkte IC-ruter genererer 30% ekstratrafikk. Jeg tror nok det er sant siden Bangkok kom på andre plass av utenlandsdestinasjonene med størst økning i 2010 (+ 64 000 passasjerer i forhold til 2009).
Det kan vel også være slik at TG ikke har noen problemer med å fylle sine fly fra OSL med lokale passasjerer og ikke trenger noen feed - og som man sier nye direkte IC-ruter genererer 30% ekstratrafikk. Jeg tror nok det er sant siden Bangkok kom på andre plass av utenlandsdestinasjonene med størst økning i 2010 (+ 64 000 passasjerer i forhold til 2009).
30% ekstratrafik
Den er hentet fra CPHs materiale, så det var et fluepapir for deg PP. Sannelig gikk du ikke i fellen og nå kan du forklare logikken.![]()
Det flygtorget artikeln syftar på tror jag är att det nu är få Norrmänn som flyger OSL-ARN-BKK-ARN-OSL.
Däremot är det många Norrmänn som flyger TRD/BGO-ARN-BKK-ARN-TRD/BGO.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.