Thai til Oslo -- so what??

Det kan jo tenkes at de billigste billettene er utsolgt, noe som kan tyde på at ruten går ganske bra. Det er jo ikke så lenge til mai. Bare en tanke...

Selvfølgelig kan det være, og da blir det nok Ethiad FRA-BKK for 3700,-. Det som jeg derimot undrer på er at det står "kontakt ditt reisebyrå" på thaiairways.no, og ikke "Bestill billetter på thaiairways.com" som det burde ha vært. På meg virker det som om kampanjebilletter kun er tilgjengelig via reisebyråer, men ingen link eller henvisning til hvem jeg kan kontakte - merkelig.

Virker som orkide har "avsluttet" sitt samarbeid med thai. For noen måneder siden hadde de mye markedsføring av thai sin kampanje. Nå er det bare SAS som blir dratt frem på siden deres.

OrkidéEkspressen bruker nå i hovedsak SAS og ikke lenger Thai.

Det som jeg derimot undrer på er at det står "kontakt ditt reisebyrå" på thaiairways.no, og ikke "Bestill billetter på thaiairways.com" som det burde ha vært.

Vel, det første som står på thaiairways.no er da vitterlig SJEKK VÅRE PRISER OG KJØP DIN FLYBILLETT FRA OSLO HER.
med link til thaiair.com

Vel, det første som står på thaiairways.no er da vitterlig SJEKK VÅRE PRISER OG KJØP DIN FLYBILLETT FRA OSLO HER.
med link til thaiair.com

Men på kampanjesidene står det: "Kontakt ditt reisebyrå for informasjon og bestilling."

Skal jeg reise TG så må det bli kampanjepris da de ordinære prisene som er loadet på .com siden er "way off" sammenlignet med alternative selskap

Tja, gjorde et søk 11.-25.8. på finn.no - billigste var 6765,- mens Thaiair.com ligger på 7427,- for direktefly

Hverken KLM eller Finnair er billigere rundt samme datoer.

Så vidt jeg kan skjønne er det loadet flere billigere priser på thaiair.com nå enn det var til å begynne med

Finner til 7400,- som billigste jeg også, men ikke i perioden som passer for meg - da ligger prisene på 9-10.000. Er dette fordi de selger godt så er det jo bare bra for TG. WIAS skal forresten ha 30.000 (i eco!!) for samme flightene med TG.

Er inne på diverse nettbyråer, og ingen kommer opp med Thai fra OSL til BKK. Ingen priser fra OSL? Har nettbyråene kuttet ut Thai?

Back