Er lenge med over 12 timer...
Ser at reisetiden blir noe lenger med ny flytype også.
Reisetiden med A345 er 10:55 på utreise fra OSL og 11:50 på retur fra BKK.
Med B777 så er reisetiden 10:50 på utreise fra OSL og 12:10 på retur fra BKK.
Ser at reisetiden blir noe lenger med ny flytype også.
Reisetiden med A345 er 10:55 på utreise fra OSL og 11:50 på retur fra BKK.
Med B777 så er reisetiden 10:50 på utreise fra OSL og 12:10 på retur fra BKK.
Avreise 13:30 Oslo (OSL) lø 30.01.2010 Reisetid: 10:50 TG955 AIRBUS A340-500
Ankomst 06:20 Bangkok (BKK)
Avreise 00:35 Bangkok (BKK) on 10.02.2010 Reisetid: 12:10 TG954 AIRBUS A340-500
Ankomst 06:45 Oslo (OSL)
Ok, jeg innrømmer at 20 minutter er ikke så mye på en flytur av den lengden. Det er bra at TG satser på OSL, og bra for dem som bor på østlandet, men jeg som bor i Stavanger kommer ikke til å bruke ruten så lenge Avinor ikke ordne det slik at jeg kan sjekke inn bagasjen helt til SVG.
Jeg kan ikke se hva som skal være så vanskelig med å få til det. De gjør det i andre land. Se for eksempel på Thailand. Der kan du sjekke inn hele veien til CNX og HKT, mens om du skal videre til en mindre flyplass så må du sjekke inn bagasjen igjen i BKK. Dette hjelper allikevel mye der hvor det er mye passasjerer. Det er ikke noe kjekt å måtte hente bagasje for å sjekke inn igjen etter en 12 timer lang reise, hvor en kanskje ikke har fått sovet så mye.
Tar det virkelig en time lenger til Oslo enn til CPH?
BF:cool2
Siste dag med A345 blir 24. oktober. T7 starter å fly ruten fra 25. oktober.
Dette er flotte nyheter! Hvem hadde trodd dette for bare 6-7 mnd siden..
Er i tillegg veldig spent på hva dette betyr for andre aktører fra Asia som snuser på OSL.
Forresten, OT, for meg og drikkende Bizflyer, serverer Etihad alkohol.. ??:drink
Mye av grunnen til at Thai begynner å fly 7 dager i uke med 777, er fordi dem har stor pågang - booking av Cargo. I tillegg, så begynner høy sesongen i Thailand snart, og da øker booking tallet i forhold til dagens nivå..
Kan være at de ikke kan la 345/346 gå daglig, men kan gjøre det med 772, og da blir vel totalkapasiteten/uke høyere.Skal de øke mye på fraktekapasitet til 345 og 346, så må de iallefall opp på en 773... 772 har bortimot samme som en 345, og 773'en har 2 ekstra AKE posisjoner i forhold til 346....
Mye av grunnen til at Thai begynner å fly 7 dager i uke med 777, er fordi dem har stor pågang - booking av Cargo. I tillegg, så begynner høy sesongen i Thailand snart, og da øker booking tallet i forhold til dagens nivå..
dette er jo en annen sak, men at ikke SK har noen rute til HKG er for meg mystisk. et av de største markedene for norsk fisk i verden. men nå er det mye jeg ikke forstår meg på hos SK.
dette er jo en annen sak, men at ikke SK har noen rute til HKG er for meg mystisk. et av de største markedene for norsk fisk i verden. men nå er det mye jeg ikke forstår meg på hos SK.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.