Even92LN ScanFlyer Gold 15 Jun 2009 #1 RA-26226 Og etterhvert skulle Thai'en videre til Bangkok - HS-TLD God tur! Alt jeg tok i dag kan sees her...
RA-26226 Og etterhvert skulle Thai'en videre til Bangkok - HS-TLD God tur! Alt jeg tok i dag kan sees her...
putzmeister ScanFlyer Dusty 15 Jun 2009 #3 Kjempe fine bilder, Fikk også med den Antonoven da den kom. Da er det vel bare å glede seg til Onsdag for neste Thai arrivel PS. 19. kommer sviss
Kjempe fine bilder, Fikk også med den Antonoven da den kom. Da er det vel bare å glede seg til Onsdag for neste Thai arrivel PS. 19. kommer sviss
Even92LN ScanFlyer Gold 15 Jun 2009 #5 Takker =) putzmeister said: PS. 19. kommer sviss Click to expand... Med hva?
HS-TGA ScanFlyer Blue 15 Jun 2009 #6 Dette kaller jeg kontraster. Fra noe av det styggeste som flyr, til noe av det vakreste.
S Stian ScanFlyer Gold 15 Jun 2009 #7 Antonoven ser ut som ei stygg bikkje med munnkurv, men den har sin sjarm den også A345 er noe av det fineste i lufta i dag, bare slått av sin storesøster A346. Det er iallefall min mening. 777 kan gå hjem og legge seg.
Antonoven ser ut som ei stygg bikkje med munnkurv, men den har sin sjarm den også A345 er noe av det fineste i lufta i dag, bare slått av sin storesøster A346. Det er iallefall min mening. 777 kan gå hjem og legge seg.
Even92LN ScanFlyer Gold 15 Jun 2009 #8 HS-TGA said: Dette kaller jeg kontraster. Fra noe av det styggeste som flyr, til noe av det vakreste. Click to expand... Du har så rett ^^ Trådtittelen burde egentlig vært "skjønnheten og udyret" ;P
HS-TGA said: Dette kaller jeg kontraster. Fra noe av det styggeste som flyr, til noe av det vakreste. Click to expand... Du har så rett ^^ Trådtittelen burde egentlig vært "skjønnheten og udyret" ;P
mikro A330 Medlem 15 Jun 2009 #9 Thai sine A340-500/600 er jo bare nydelige :up: Veldig fine bilder Even