• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Thai bookingreference?

Jeg har Amadeus for LH og på checkmytrip kommer TG opp uten annen ref, så da kan man anta at de bruker Amadeus også... UA fant ingen TG ref også..Ringer TG på mandag. På LH kom TG setekartet opp, klikket og fikk seter først, men de forsvant etter confirm... Ingen hast , ingen har tatt våre favorittseter 11 mnd inn i framtiden.

Thai har egen referanse. Sete bestilles via tlf, men tror du kan bestille måltid på en del flighter via nett. Har dog aldri benyttet meg av dette.

Tusen takk, Islending.^_^ Imponerende TG :up::up:

Dette er definisjonen på "servicebegrepet" ...

Sendte mail i formiddag med Amadeus, våre navn, dato og flightnummer og seteønske, 1K og 2K på 744 og 1A og 2A på 77W. ( Selvfølgelig fruen foran :drunk::drink ) .

Nøyaktig 1 t 33 min ble det bekreftet... Tenk om andre selskap kunne gjøre det samme.. :spin

Så senere i år booker vi MP award med TG til SYD i F også. Innen vi reiser til BKK har vi nok poeng til ny Asia i F, selv om , som T777 sier, at MP/OT er ikke som i gamle dager..

Tusen takk, Islending.^_^ Imponerende TG :up::up:

Dette er definisjonen på "servicebegrepet" ...

Sendte mail i formiddag med Amadeus, våre navn, dato og flightnummer og seteønske, 1K og 2K på 744 og 1A og 2A på 77W. ( Selvfølgelig fruen foran :drunk::drink ) .

Nøyaktig 1 t 33 min ble det bekreftet... Tenk om andre selskap kunne gjøre det samme.. :spin

Så senere i år booker vi MP award med TG til SYD i F også. Innen vi reiser til BKK har vi nok poeng til ny Asia i F, selv om , som T777 sier, at MP/OT er ikke som i gamle dager..

Jøss, brukte du så lang tid? Jeg fikk 14A og C i 77E og 2 A og D i 77W ved bestilling, og 1A og 1K i 744 etter 3 minutter i tlf ;)

Back