THAI - ALERT

Status
Not open for further replies.
Makan å de selger billetter da? Ikke minst med tanke på at det er måneden med minst trafikk mellom Norge og Thailand.

Får håpe andre flyselskap følger med på denne ruten, så vi kanskje kan se en annen asiater på Osl etterhvert:)... Kanskje Korean med en a332 kunne fungert med pax/freight noen ganger i uken, på bekostning av en 744F i uken?

Oj.. når er det den lander og tar av?

Hvor er det (høyst sannsynlig) best å se den fra? Vollen?

Det blir litt mimring - jeg husker vi dro opp til Gardermoen for å se på Northwest Orient 747en lande.. (også på Søndager tror jeg)

Her var det klipp og gitt :-)

http://www.youtube.com/watch?v=z6QGw0by-E8

Last edited:
Hvordan går det ut fra ARN og CPH nå?
Har de skiftet til 737 der da?? :colgate:

BF:cool2

Oppgradering av flystørrelse, men en nedgradering når det gjelder komfort for passasjerene.. Men selvfølgelig fett med jumboer på Gardermoen for oss som liker å se på.:twink

Lurer på hvor lang tid det tar til TG gjør OSL ruta daglig, og reduserer på ARN og/eller i CPH?

BF:cool2

Du bør nok ikke nødvendig vis vente så lenge Glenn. Korean har visst Osl på shortlist med 332 fra 2010.

Det er vel som jeg har hevdet mange ganger tidligere, at rutene i fra CPH/ARN like godt kunne ha vær operert utifra OSL. Det har alltid vært mange Nordmenn som har måtte reise via CPH/ARN for å "komme ut i verden".
Det kommer flere internasjonale ruter nå når flyselskapene ser at det på OSL markedet ligger og at de heller bør fly pax inn til connection i OSL enn ut til CPH/ARN.

Vil ta den 747'en med et visst forbehold .. Amadeus viser 345 og de var oppdatert ved de forrige byttene ...

Status
Not open for further replies.
Back