Thai Airways på Oslo

Re: Thai Airways på Oslo

Ja, det skal være møte i dag (1. sep.), så jeg håper det kommer noen oppdatering om et par dager.

Er du oppsagt under covid er det 2 år du har krav på jobben tilbake.

Bare hvis du ble sagt opp i siste halvår 2021. Thai la ned i år, så det første året er vel ikke gått enda uansett.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Håper de kommer med noen gode åpningstilbud. Lysten på en tur til varmen i Januar :SUN

Bare hvis du ble sagt opp i siste halvår 2021. Thai la ned i år, så det første året er vel ikke gått enda uansett.

Så vidt jeg vet ble alle ansatte utenom en i Thai Norge oppsagt desember 2021 så da skal 2 års regelen gjelde.

Så vidt jeg vet ble alle ansatte utenom en i Thai Norge oppsagt desember 2021 så da skal 2 års regelen gjelde.

Kan godt være. Så blir jo spm om de åpner kontoret. Eller klarer seg uten.

Kan godt være. Så blir jo spm om de åpner kontoret. Eller klarer seg uten.

'Noen' har ihvertfall snakket med 'noen' så vi får se hva som evt. kommer ut av det ....

Re: Thai med store tap - mot konkurs

Har hørt at tidligere ansatte har blitt kontaktet med tanke på oppstart av salgskontoret, , men vet ikke om det kom noe ut av det ..

Re: Thai med store tap - mot konkurs

Hører også at det er planer om sommeren 2023 fra Oslo.

Beklager at jeg vipper opp denne tråden - Har noen hørt noe nytt om Thai tilbake til OSL? Ingen bittesmå rykter?

Frister lite å booke juleferien via DOH/DXB/IST for 70 løk på rad 70.

Behøver virkelig mer konkurranse mot Asia...EK & QR priser seg som monopolister.

Håper Thai og Norse starter opp til vintersesongen.

Behøver virkelig mer konkurranse mot Asia...EK & QR priser seg som monopolister.

KL, LH og BA ikke noe bedre. 6-sifret om en vil ha biz for 2 + en toåring :drunk:

Beklager at jeg vipper opp denne tråden - Har noen hørt noe nytt om Thai tilbake til OSL? Ingen bittesmå rykter?

Frister lite å booke juleferien via DOH/DXB/IST for 70 løk på rad 70.

Fortsatt bare rykter… Kanskje fra vinterprogrammet høsten 23? De har jo noen nye widebodies på vei inn i flåten + et par 777-200ER som skal tilbake i trafikk.

Jeg og.
Samtidig var EK ofte rimeligste alternativet i desember/januar.

Re: Thai gjenåpner ruten til Bankok i følge Thainytt

Gode nyheter. Ser Qatar allerede satte ned prisen :up:

Re: Thai gjenåpner ruten til Bankok i følge Thainytt

Den gjengen der har rykte på seg for å spre rykter hørt i fylla. Så ta det med en klype salt.... Thai har vel sagt at de må få levert mange nye fly før de kan sette opp flere ruter, og det er ingen signaler enda på at ruten kommer tilbake. Oslo ruten var ikke med på listen over nye ruter for høsten, og det hadde den nok vært om de hadde planer om det.

Back