Thai airways med 747 på OSL

Re: Thai airways med 747 på OSL

TG's B744 byr iallefall på topp komfort i økonomiklasse, uten tvil en av de beste i klassen. 34" i pitch og gode stoler samt flott inflightservering gjør at jombopax'en fra OSL får en fin reise.

og i morgen ser det ut til at det kommer en 747, så hvis det er noen morgenfugler her, så blir nok lysforholdene gode, litt avhengig av retning åff kårs..

Dere må opp tidlig gutter. Ser ut som den er ventet inn kl 06:52. Håper det blir mange fine bilder.

skal prøve å klore meg opp en liten tur, lover ingenting men :-) har jo liksom ferie, så opp klokka 6 var vel ikke planen ;-)

HL-TGA og TGB er vel de eneste av Thai sine 744 som har det forhistoriske biz ineteriøret/setene. Economy tror jeg er det samme som på Thais øvrige 744, med en ganske generøs pitch på 34".
Får håpe for de som har betalt for biz sin skyld at det ikke er en av disse to "bastardene" som kommer.

Hverken TGA eller TGB kom. HS-TGR landet i morges.

Passerte på maskinen på vei mot rullebanen i dag - det var en 747-400 i ny Thai-design. Stod parkert ved siden av US Airways' 757-200 i Star Alliance-design. Tok noen bilder.

Ser nå at det står ny info 16:45... Er det mek. på OSL som kan fikse 747?

Om ikke på vakt, så iallefall i nærheten vil jeg tro. Korean server jo regelmessig flyplassen, så å ikke ha mek som fikser smallfixes på en 747 høres i tilfelle merkelig ut :) Også kommer det selvsagt flere variabler inn i bildet - deletilgang, tid på feilsøking, papirarbeid osv...

TG's B744 byr iallefall på topp komfort i økonomiklasse, uten tvil en av de beste i klassen. 34" i pitch og gode stoler samt flott inflightservering gjør at jombopax'en fra OSL får en fin reise.

Vel, jeg opplevde dem som trange (sideveis) med 3-4-3. Også et veldig gammeldags underholdningssystem som ikke virka (storskjerm).

Back