V view ScanFlyer Gold 17 Jul 2022 #1 Qatar 747-8 på OSL i dag Noen kjenner til denne, er det i sammenheng med båten i Kr.sand?
E Egenes ScanFlyer Gold 17 Jul 2022 #2 Re: Qatar 747-8 på OSL i dag Det stemmer. Fra Stavanger Aftenblad:
V view ScanFlyer Gold 17 Jul 2022 #3 Re: Qatar 747-8 på OSL i dag Var forøvrig A7-HHE jeg så på OSL i dag, ser ikke ut som det kommer opp tracking på denne sikkert pga regjeringsfly. Noen som vet om denne var på Kjevik i går eller landet Emiren på OSL og byttet til mindre fly?
Re: Qatar 747-8 på OSL i dag Var forøvrig A7-HHE jeg så på OSL i dag, ser ikke ut som det kommer opp tracking på denne sikkert pga regjeringsfly. Noen som vet om denne var på Kjevik i går eller landet Emiren på OSL og byttet til mindre fly?
LN-MOW Flyklapper Medlem 17 Jul 2022 #4 Qatar 747-8 på OSL i dag view said: Var forøvrig A7-HHE jeg så på OSL i dag, ser ikke ut som det kommer opp tracking på denne sikkert pga regjeringsfly. Noen som vet om denne var på Kjevik i går eller landet Emiren på OSL og byttet til mindre fly? Click to expand... Kjevik er ikke i nærheten av å kunne håndtere en 747 ....
Qatar 747-8 på OSL i dag view said: Var forøvrig A7-HHE jeg så på OSL i dag, ser ikke ut som det kommer opp tracking på denne sikkert pga regjeringsfly. Noen som vet om denne var på Kjevik i går eller landet Emiren på OSL og byttet til mindre fly? Click to expand... Kjevik er ikke i nærheten av å kunne håndtere en 747 ....
Twin Otter ScanFlyer Mile High Club Medlem 17 Jul 2022 #5 Re: Qatar 747-8 på OSL i dag Har sett bilde av en Qatar A320 på Kjevik en eller annen plass i media. Tror det var Fedrelandsvennen.
Re: Qatar 747-8 på OSL i dag Har sett bilde av en Qatar A320 på Kjevik en eller annen plass i media. Tror det var Fedrelandsvennen.
B B747-8 ScanFlyer Crusty Medlem 17 Jul 2022 #6 Re: Qatar 747-8 på OSL i dag Hvilket registreringsnummer har det 747 flyet?
LN-MOW Flyklapper Medlem 17 Jul 2022 #7 Re: Qatar 747-8 på OSL i dag B747-8 said: Hvilket registreringsnummer har det 747 flyet? Click to expand... Se tre poster lenger opp.
Re: Qatar 747-8 på OSL i dag B747-8 said: Hvilket registreringsnummer har det 747 flyet? Click to expand... Se tre poster lenger opp.
Twin Otter ScanFlyer Mile High Club Medlem 17 Jul 2022 #8 Re: Qatar 747-8 på OSL i dag Nå ser det ut som oppmerksomheten i media ble for mye og seilasen langs norgeskysten er avlyst.
Re: Qatar 747-8 på OSL i dag Nå ser det ut som oppmerksomheten i media ble for mye og seilasen langs norgeskysten er avlyst.
E Eirik Livsnyter Medlem 25 Jul 2022 #9 Re: Qatar 747-8 på OSL i dag Så skuta i Sabeltannby sist lørdag, imponerende! Men like stas med tur med `Sørlandet´ ut til Ny Hellesund i det fantastiske sommerværet den dagen.
Re: Qatar 747-8 på OSL i dag Så skuta i Sabeltannby sist lørdag, imponerende! Men like stas med tur med `Sørlandet´ ut til Ny Hellesund i det fantastiske sommerværet den dagen.