(nå er det vel bare å spare seg opp til SQ´s Biz A340-500 SIN-EWR)
Den bruker 18:55 i følge timeplanen, men varierer veldig i følge vær og vind. Jeg har tatt den på ca 17:30 mener jeg... og det er en laaaaang tur.
-A
(nå er det vel bare å spare seg opp til SQ´s Biz A340-500 SIN-EWR)
Klarer ikke helt aa se nostalgien her annet enn at det aa kanskje ha flydd maskinen for aa ha den i loggboka.
Har selv flydd den to ganger med Singapore Airlines og flyet er helt identisk med andre 340/330 i komfort og feel. Det at Thai har god benplass og at Singapore har gode seter kan dessverre ikke Airbus ta aeren for
(...) føler meg klar for SQ og verdens lengste ruteflyvning, må bare finne en passende (?) anledning. :colgate:
Har vært med disse på både OSL-BKK-OSL og BKK-SIN-BKK, og begge var imponerende turer.
Takeoff run for BKK-SIN må være den "lateste" takeoff jeg har noen sinne vært med på i en flymaskin.
-A
Finner nok en´, minstLet me know når du har funnet en, så blir jeg lett med! Spare spare spare![]()
Du mener BKK-EWR-BKK ?
Har ikke den tuslet rundt som "Thai Force One" siden TG parkerte de?
In 1989, Kriangkrai Techamong, a Thai worker, stole jewelry and other valuable gems from the palace of Prince Faisal bin Fahd where he was employed as a janitor.[2] Kriangkrai had access to the princess's bedroom and managed to hide the stolen jewelry in a vacuum cleaner bag at the palace. The haul included a valuable Blue diamond and other gems, which Kriangkrai shipped back to his home in Lampang province, Thailand.
Thai Airways International (THAI) is locked in a dispute over a deal to sell one of four decommissioned aircraft to a British company representing a Saudi Arabian prince.
Transport Minister Chadchart Sittipunt has insisted the stalled sale of a Thai Airways (THAI) aircraft to a company representing a Saudi prince will not dampen relations with Riyadh.
Det var nettopp en deal mellom Thai og Saudiske myndigheter som gikk skeis, med tanke på å få avhendet flyene for en kunstig lav verdi for å forsøke å gjenoppølive forholdet mellom landene.
37 maskiner ble bygget og de befinner seg følgene steder i følge Planespotters.net, som pleier være brukbart oppdaterte
.....
State of Kuwait (ikke levert?)
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.