TGIF!

• Thread starter Thread starter CK
  • Start date Start date

CK

ScanFlyer Mile High Club
God fredag morgen!
Regnet pøser ned utenfor og familien ligger fremdeles under dyna!
I dag blir det en dag på FBU med litt møter og så blir det en lang fredagskveld i "en sofa fra IKEA" med noe rødt i glasset fra Blodbanken. Ha en fantastisk fredag, folkens!:drink

God morgen!

Jeg skulle følge min kjære til Flytoget kl 5, men da jeg så ut vinduet, tok jeg en sjefsavgjørelse om at taxi var det eneste riktige. Senere idag setter jeg kursen mot solskinnsbyen i vest. Skal bli godt å komme seg vekk fra det evigvarende regnet i Oslo ;)

Og etter jobb blir det pakking av div. klær til turen med LH over dammen i morgen.
Men først en hektisk arbeidsdag som etter planen skal avsluttes litt tidligere enn normalt.
Good day!

Ahh! God morgon frå Trondheim!

Siste arbeidsdag før det er helg! Då er det å få unngjort oppgåvene, og ta helg.

Ha ein fin dag alle saman!

God morgen fra Oslo. Det regner! Et par rapporter som skal gjøres ferdig på jobb før jeg tar helg. Litt uvisse planer for fredagskvelden foreløpig, men får se hva som skjer. TFIF!:drink

God morgen. Her skal man få unna et par ting på et stort prosjekt som har ligget og ventet på meg. Ellers får vi se hva dagen bringer. Vurderer en tur til Reisefestivalen som arrangeres i Middelalderparken i Oslo imorgen, men det får vi ta når den tid kommer. Ha en fin fredag alle sammen!

God morgen fra Stavanger!

Da er det siste dag av "friuken" min. Er vel en idee å hive i seg et par kopper kaffe og sette kursen ut av huset før vaskehjelpen kommer.

Må vel ut å kjøpe inn litt øllebøller siden det kommer fint besøk fra UK i helga.

Vel, ha en fin dag forumister! :)

Gudd meuning fra Krsand!
Her er det blå himmel så langt øye kan se! Men ikke spesielt varm, da!

Deilig å være hjemme igjen etter 4 dager på farten. I dag er det hjemmekontor ettersom barnehagen er stengt og barnevaktene har reist på ferie. Men det er jo greit nok det. Tror jeg snart må ned på senteret og kjøpe litt frokost. Har lyst på ferske rundstykker i dag tror jeg!!

God helg!:drink

BF:cool2

God morgen fra solkysten i vest. Her er solen i ferd med å stå opp over Ulriken, og der er blå himmel. Det regnet i morges, men nå tyder alt på at det skal bli en flott dag. Dagen min står i reiseregningsskrivingens navn. En flott dag til dere andre også.

Go morn fra barteland ( når får vi smiley med bart !!?? ) ;)

Har vært øse-pøsevær her idag, men det letner nå ser det ut som.Blir avslappende fredag og helg detta.Har et par flasker med hvit vin som skal nytes til noe mat...krabbe o.a skalldyr,kamskjell,reker...Mmmmm ^_^

Ha en strålende fredag folkens :) :) :)

God ettermiddag fra Bangkok. Nest siste dag her nede før hjemturen. Nå har jeg fått testa ut mopedtaxi i Bangkok også, kan ikke akkurat si at det frister til gjentakelse. Kan trygt si jeg var redd :drunk: Sikksakk mellom biler, busser og trailere i tett Bangkok trafikk fikk ihvertfall hjertet mitt langt oppe i halsen.
Men kom meg frem og rakk avtalen heldigvis :)
Senere i dag blir det ut å shoppe en del før jeg og madammen finner oss en bedre restaurant.

Ha en flott dag, alle :)

God formiddag fra Dyce,
Fin tur over med SK4611 på morgenkvisten. Kuling i Nordsjøen og frisk vind på Dyce gir alltid interessante landinger.
Møte ut til ettermiddagen før retur med sK4616 eller WF dersom jeg blir ferdig før tiden.
Ha en fin dag og god helg.

God formiddag fra CPH - her skal man gjøre seg klar til og i morgen bevise at man kan snakke, skrive og forstå engelsk - og det av alle steder i Malmø - så i morgen blir det fryktelig tidlig opp og toget til Malmø - med andre ord ingen utskeielser i kveld...

Ha en strålende weekend!

God formiddag :]

All snøen har i dag smeltet vekk i Tromsø, og regnet høljer ned. Sånn en herlig høst!

I natt hadde jeg en funky drøm, hvor bl.a en MD-80 krasjlandet i Skattøra boligfelt, deretter stupte (av type: flyet har mistet en vinge og spinner ute av kontroll ned i bakken) en 737-500 ned ved parkeringsplassen på Stakkevollan, og jeg dro på flytur rett etterpå uten å være nervøs. På denne flyturen var flyvertinna bekymret for at vi skulle styrte pga. alle krasjene den siste dagen, men jeg (!) beroliget henne med at det ikke var noe å bekymre seg for. Kan det hende hjernen min begynner å få overload av fly....? :drunk:

Nei, nå venter litt økonomisk analyse på meg. Ha en fin ettermiddag :colgate:

Vel fremme på Quality Hotel Tønsberg og i en suite som nesten ligger ute i vannet... Nå blir det en sen lunsj på Brygga. Ha en fortsatt flott fredag!

G'freddan fra FedEx..

Godt i gang med ukas siste arbeidsdag, som man avslutter forhåpentligvis ikke så mye etter klokken 21 i kveld. Helgen bringer ellers ingen store planer, annet enn å kvitte meg med noe bevismateriale på at jeg vant i et øl- og vinlotteri på jobben i dag.

Og der innså Joe at hans danske telefon var sperret for alt som het utgående - tydelig at Telenor her i sin restruktering mangler mitt automatiske kredittkorttrekk, og kontoen derfor er i minus. Men tror du jammen ikke du ikke får logget inn på nettsidene deres heller. Å ringe et dyrt kundeservicenr fra norsk mobil er foreløpig litt out of question. Og jeg som til og med har fasttelefonlinje, bare jeg kobler til en telefon i støpselet!!

EDIT: Og der fikk jeg trykket meg frem gjennom noen rare menyer og snakket med en danske, som åpnet hjemmesiden så jeg fikk fylt på greiene. Desverre ingen bonus-SMS - sist jeg hadde problemer med Telenor DK - som egentlig bunnet ut i at jeg ikke hadde satt navn på postkassen min - ble jeg awarded med 2000 gratis SMS som holdt i overkant av et år for min del...

Last edited:
Arbeidsdagen og -uken nærmer seg slutten og da skal RYG testes for første gang med en impulstur med FR til CRL og to dager på Le Plaza i Brussel. Nytt land, ny by og nye flyplasser for min del. Det blir nok en øl eller to...

G'morgen vestfra! Her er det en kaldfront på vei inn bak de siste dagers regnvær, og det er varslet nattefrost i 'utsatte områder' i helgen. Men det er ingen fare her - foran peisen min er ikke 'utsatt område'. ^_^

Har kaffe i koppen, og er klar for ukens siste innsats ... kanskje blir det en øl til lunch siden AKAN-inspektøren aldri dukker opp ... :colgate:

Back