Kan anbefale det brune stedet "La Morte Subite" like ved Radisson. Utmerkede belgiske abbedisaker og omelett med ardennerskinke. Mitt stamsted i BRU.:drink:up:
Snuppa på besøk hos Farmor og resten av familien plantet i sofaen med god mat og drikke.
En hektisk uke er avlsuttet, men det blir nok ikke roligere de neste ukene. Men hva gjør vel det når man koser seg...
FBU4EVER: Du får hilse til kapteinen som kommer over med kjerra di i dag (hvis du møter han) Han er en gammel venn av familien og jeg møtte han på OSL i dag.
Godt i gang med ukas siste arbeidsdag, som man avslutter forhåpentligvis ikke så mye etter klokken 21 i kveld. Helgen bringer ellers ingen store planer, annet enn å kvitte meg med noe bevismateriale på at jeg vant i et øl- og vinlotteri på jobben i dag.
Ah, ikke noe som å sitte på jobb en fredagskveld, man vet det blir litt ekstra overtid pga. en irriterende f**k up, og samtidig står disse to og ser på deg:
Første "yrkesskade" har allerede skjedd (hammer, meet thumb. Thumb, meet hammer...). Været har vært greit, en del vind, men ihvertfall ikke noe nedbør av noe slag. Ny cd er ankommet samlingen, og resultatet trenger nok noe tid til å synke inn.
Leilighetsjakten pågår, og man håper man finner noe snart... 3-5.5 timer reising hver dag tar på...