• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

TGIF

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad fredag fra Ris. Snart klar for en morgentur med en samarbeidspartner flr frokost på et av hotellene i sentrum. Noen flere møter før det blir helg:-) Ha en bra fredag du også!

God morgen fra Groruddalen - stedet som er blitt kjent som et sted å bo godt i ?? - jada grønt og det begynner å blomstre også.

God helg.

Jan

God morgen fra Tourrettes. Da kan dagen sparkes i gang. Usikker på om det blir morgendukkert med en gang eller om vi først må til bakeren. Planlagt en lunsjutflukt til Gourdon. Ha en fin dag

d4a22b8499bf7a8ab7011515181aef48.jpg

God varm fredag fra Bangkok. Her har en rukket en handle runde på Emporium, besøkt skredder for prøving av dress og sånt hvor det ble servert øl i fryst glass.
Nå nytes lunsj på Wasabi Fallabella som ligger på Terminal21, med flott utsikt.
Siden blir det et par timers fritering ved bassenget før kveldens trivligheter tar til.
Ha en fin en :)

427bef47305069a0ff07777e23240893.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

God kveld fra KSU hvor jeg plutselig befinner meg ventende på WF577. Panikk i havet, så da må jeg stikke å titte på....

Og som seg så hør og bør kanselerer WF MOL eller KSU ruten på kveldstid fra BGO pga teknisk hver gang det totalt sett er lite nok passasjerer til å få de på samme flyet. Rart det der =)

Back