Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
God morgen fra Lech. Her er det bare en ting og si: PUDDERALARM!
I går snødde det hele dagen og da er det perfekt våkne opp til dette, da det betyr mye jomfrusnø og perfekte off-piste forhold. Så her er det bare og komme seg ut, spesielt siden det bare blir halv dag på meg da det er min tur til og passe bølla i ettermiddag. Ha en strålende dag
Ååååå fy flate bananer osv. osv. !!!!!! Misunnelig dekker ikke de følelsene jeg har nå! Angrer dypt på at jeg leste god morgen tråden nå, og ikke senere i dag...
Jomfrusnø = POW, hvis du vil høres profesjonell utDet som gjør meg ekstra misunnelig er temperaturen som snø falt i - kaldere jo bedre. For de som gikk glipp av det: http://artikkel.yr.no/noregsver-gir-ikkje-puddersno-1.12228556
Hindcast vedlagt, og kun meldt sol og kaldt de neste 48 timene. Kalles latterlig bra timingKan også se at det stormer rundt Himalaya med minst like mye snø der... Bor på feil sted, men kan vel ellers rapporterer om at det er sol og fint i Bjørvika *jippi*
Blir heller ikke mye ski denne helga ser det ut til. Hvorfor ble jeg ikke invitert Espen?![]()
BING! Her er man våken, og har spist frokost, vært på walkabout og sjåpping. Men her på vestkysten så går alle klokkene feil - når jeg var lys våken var klokka 0630 iflg. de lokale. Det må være feil!Ingen som er våkne i SEA ennå ..???
Et fly fra British Airways på vei til Seattle har varslet om problemer og må vende tilbake til Heathrow i London, ifølge britiske medier, melder NTB.
Dere var heldige ........ :up:
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.