TGIF - endelig

BSSW

Browncoat
God morgen fra Tananger

Her er lyset fremdeles avslått, og det vil nok være frem til våren en gang :p

Termostaten i leiligheten min har endelig bestemt seg for å funke, så det var litt kaldere enn normalt da jeg stod opp. Men vannet i dusjen var like varmt :up:

Skal se om man ikke klarer å legge ut en kraftig forsinket TR ila dagen også.

Til slutt, men slett ikke minst, GRATULERER MED DAGEN MARTIN! :nor
(Link til bursdagstråd)

Ha en fin dag forumister :)

Last edited:
God morgen fra X74 på vei til Forus. Tilbake etter noen vonde dager etter å ha knasket Paralgin Forte.

Vel, i kveld og resten av helgen blir det drosje på denne karen. Brrrrrr. Men må man ha kjappe penger, så må man ofre noe. :-)

Ha en fin dag forumister :-)

God morgen fra Austrått, Sandnes!
Har netopp stått opp, og har fri idag!!!!
Men lurer på hva jeg skal gjøre?
Av og til, digg med fri, andre ganger...KJEDELIG!!!!!!!
Ha en fin dag, alle sammen!! :)

TGIF!

Kjenner det er påtide med helg no. Veldig klar for å slappe av. Det blir nok ein mindre dose snekring i helga -siste rest av listing. Ellers ingen store planer, og godt er det ;)

Ha ein fin dag alle saman!

Mornings fra Oslo, hvor regnet akurat nå bøtter ned. På tide å komme seg på jobb, før det ikveld blir fest og ut på byen, da jeg og to kamerater skal litt forsinket feire våres 81-års dag (3 x 27). :cheers: Ha en fin dag

Last edited:
God morgen fra Oslo..
Fått installert seg på jobb, på en ellers grå og trist dag...
Ellers kan man jo ikke klage på at det er fredag, da er det endelig helg.

Ha en fin dag..:)

God Morgen fra Haugesund .

Sitter å venter på syreflyet KKZ :) og sater på en rolig dag.

Have a good weekend ..

God morgen fra MJF. Frokost er intatt i stort mattelt i sentrum i anledning byfest. CNL på dagens WF739 så litt jobb ble det på morgenkvisten;)
Ha en fin dag:)

God morgen fra Lysaker - vått ute, tørt inne. Kaldt ute, varmt inne. ...kaffe og forum inne. Ha en fin fredag!

G'morgen fra et deilig og mildt Bardelona. Nå blir det frokost og pakking, og så begynner den lange ferden tilbake til Mosjøen. Og det med noe så kjedelig som en SAS 734 direkte til Oslo.

God morgen fra et for en gangs skyld regnfritt Bergen :)

Himmelen antyder at vi har lagt # regnperiode 1 bak oss. Fredag betyr null forelesninger, og dermed tid til jobbing.

Ønsker alle en riktig god helg uansett hvor dere måtte befinne dere !

Mer god morgen fra Bergen. Begynner å våkne til liv etter gårsdagens konsert med Hurra Torpedo. Det var planen å være i seng rundt midnatt, men det skar seg ettersom øl smakte godt i går også!

I ettermiddag går turen sørover for mer fest og øl, og innsjekk er foretatt med SK og LH til OSL og MUC. Ha en strålende helg kosmonauter! :drink

Go formiddag fra Trondheim

Her er det grått, blir en liten avstikker til hytta i helga. Lammelår og en god rødvin ikveld. Snekring i morra og avslapping på søndag.

Ha en strålende fredag :)

PS : It's a boy ( ETA :27/2-11)!!!! :cheers:

Last edited:
God morgen fra Forus,
Grei start på ukas siste arbeidsdag. Det skal bli godt med helg etter 3 slinger i øst og vest denne uka.
Reiseregninger må skrives før backloggen blir for stor.
Planlegging av 4.kvartal skal og gjøres , det blir travelt ser jeg.
Ha en god dag alle forumister.

Gratulerer, Frode. Da vet du hva du har i vente!!

7d2ac9fbd9c0a2876987a2d170236299.gif

God formiddag fra Krsand!

Her startet dagen med tykk tåke og regn! Og det ser ut til å fortsette! Godt man jobber innendørs.

I dag blir det dobbel jobb, men gleder meg alt til lørdagen og det å kunne sove lenge!!

God helg evlybloddy!

BF:cool2

God formiddag fra WIAS HQ hvor jeg nå har startet på min helgejobb som ikke slutter før nærmere kl 2100 på søndag..
Ahh, er det ikke herlig med arbeidshelg dere? Slippe å tenke på hva man skal gjøre i helga, alltid ha en god unnskyldning når kompiser vil ha deg med på fotball, pizza, pils og Playstation? :colgate:

God helg !!

E!

Back