TGIF - endelig

PS : It's a boy ( ETA :27/2-11)!!!! :cheers:

Gratulerer så mye :) Og gratulerer til Martin!

Her sitter man på en våt og grå vestkant av Oslo snufser og gumler Repsils, hostegreier og det som enn måtte være for å få slutt på denne fantastisk irriterende trenden.
sick17%5B1%5D%5B1%5D%5B1%5D.gif
Av og på på skolen i to uker grunnet sykdom er svært lite ålreit. Kos dere hvor enn dere måtte være - nå ærre hælj!

Last edited:
G'fredag fra Maura.

Ingen andre store planer for dagen, enn å tilbringe den på jobb. Egentlig skulle man vært utenlands, men :rolleyes:. I tillegg er tydeligvis værgudene sure på meg, og PC-gudene har begynt å kødde med den stasjonære. Hurra!

Avreise til FedEx etterhvert, og min første fredag hvor vi er ordentlig i gang med noen nye prosedyrer som har blitt innført på fredager. Status fra de to forrige fredagene, har vært at det ikke gikk helt knirkefritt. vI får se hvordan det går i dag..

God fredag ønskes forumfolket :)

Glad morgen far Boston. Her er det skikkelig sommer og vi må ut å kjøpe flere t-skjorter. Fuller runt i en Ford Edge - og Core EB byr på trening silk at vi ikke ruller selv etter en ukes tid her borte.

Grått og vått på Nærsnes. Sitter her oppe i tredje etg. og hører regnet tromme mot taket, kjenner lukten av egg og bacon etter frokosten. Lunt og varmt er det. Har en dag med stand-by (frem til kl. 16), men med månedens eneste frihelg for døren, kan det ikke bli noe annet enn en form for fridag.
Gårsdagens malearbeid skal inspiseres. Ellers ikke noe.
Ha en fin dag.:fly

Helg og helg fru Blom. 3 nattvakter på rappen så er denne helgen over. Ellers blir det nok å gjøre fremover. Kontrakt på kjøp og salg av leiligheter skal gjøres på mandag, så går det slag i slag. Har bestemt oss for å bruke flyttebyrå, du verden det skal bli ok å ikke løfte en pappeske.

Gritings fra Spanair-loungen i BCN hvor Farmer og jeg sitter og venter på at LN-BRI skal ta oss til Oslo. Så langt ligger det an til en times delay og forhåpentligvis stikker ikke fransosene flere pinner i hjulene for oss.

Fotsatt god dag alle sammen, hvorhen du er i verden.

God dag fra et litt regnfullt London! Onsdag var det vel 23-24 grader og sol, litt kaldere i går, men selv med litt yr i dag så er det vel 16-17 grader (noe som for en nordboer regnes som behagelig temperatur).

I morgen tidlig er det DY direkte til TOS fra LGW. Nå er det imidlertid tid for å rusle mot Hyde Park Corner for å ta Tube'en til Hatton Cross, så jeg kan leke B747 pilot på BAFT/Cranebank for en stakket stund. Det blir nok gøy!:)

God middag fra Sunny Copenhagen...

Er godt træt efter en lang og hård uge, men i aften venter Oktoberfest med Lufthansa i København, så mon ikke det kan få lidt energi tilbage ;)

Om ikke andet så en udemærket måde at starte weekenden på.

God dag og weekend til alle.

God ettermiddag fra Bergen og en pc-sal på jusfakultetet. Her holder man på med en oppgave, men merker at hodet ikke fungerer optimalt etter gårsdagens bytur. Noen timer til, og så er det helg og tennis med Juridisk Racketklubb. Ha en flott dag folkens!

Grattis LN-FHU! :)

Da venter SK358 og skyss fra Værnes og hjem til gården. Så venter 4 nydelige dager i de trønderske skoger sammen med rifla. Nå kan storoksen og kronhjorten bare komme på besøk!!

minner meg om min skolehverdag! Bra poengtert :P

Ingen som bruker bokmerker nå for tiden?

God formiddag og det er høst. Vått, tåkete og altfor kaldt! Etter en halvveis produktiv fritime har fått gjort unna litt skolearbeid og internett. Planen for kvelden er å prøve å få kloa i Wall Street, da vi skal se Wall Street 2 på mandag.

Gudd Friday folks!

Grå ettermiddag fra TOS, hvor arbeidsdagen avsluttes med forberelser til neste uke i Washington DC. Starter til OSL i morra ettermiddag og skal prøve Park Inn for første gang før det bærer videre til IAD via CPH på søndag. Har lagt inn en optiontown til C, om den går inn så er det første gang på 7 forsøk. Det er i hvertfall "high upgrade chance" ifølge optiontown. Vi får se - det er ingen krise med 14B heller.

TOS_EBG : er du heime til neste mandag? ;)

Henshaw: jeg lager ikke bokmerker til ting som ikke handler om studiet mitt på min brukerkonto på universitetet.

TOS: Ha det gøy mens du leker pilot da :p Du kunne forresten ikke tenkt deg å sende tlf-nr på PM ang lønsjing på univ?

Også venter man på at BSSW skal lese seg ferdig. For han kan nemlig ikke poste TR før han har lest ferdig hele forumet og gjort en del andre ting som er statiske og ikke forsvinner i tidsperspektiv. Skjønn det den som kan... Mannfolk :rolleyes: :p

Last edited:
Yep, endelig fredag og Paulaner i glasset! God helg!

Attachments

• ImageUploadedByTapatalk.jpg
    ImageUploadedByTapatalk.jpg
    32.5 KB · Views: 68
TOS EBG: Norsk uke i Washington?

Møte med Geoeye på mandag og satelittbasert AIS workshop tirsdag til torsdag på den kanadiske ambassaden(!), da snutes vendes hjemover igjen.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Også venter man på at BSSW skal lese seg ferdig. For han kan nemlig ikke poste TR før han har lest ferdig hele forumet og gjort en del andre ting som er statiske og ikke forsvinner i tidsperspektiv. Skjønn det den som kan... Mannfolk :rolleyes: :p

Dere høres jo snart ut som et gammelt ektepar :lol:

Back