TGIF (aka God Fredag)

<frustrasjon>

Og så har det blitt kluss i logostikken ved ukeslutt her. Skulle få en pakke fra UK pr. post så jeg kunne hente den på postkontoributikk som er åpent nesten døgnet rundt. Nå viser det seg at noen i England droppet Hennes Majestets Posttjeneste til fordel for brune menn med brune biler. Så pakken har i løpet av noen-time vært innom Køln, til Oslo og inn på en brun bil med en brun mann bak rattet istedenfor en rød bil. Midt på dagen i dag så har mannen forsøkt å levere pakken, og der er det jo ingen på dagtid.

Så tanken fra øyene i vest var vel at dette skulle gå fort, men nå regner jeg met at tidsgevinsten spises opp av at jeg må finne tak i en brun mann i en brun bil så han kan levere pakken en eller annen gang vi er i nærheten av hverandre. Hadde det vært noen i lilla så vet jeg hvem jeg skulle sendt en "please divert"-melding til.

ja, ja, det dukker vel opp etter hvert

</frustrasjon>

Ha en fortsatt fin dag

Så tanken fra øyene i vest var vel at dette skulle gå fort, men nå regner jeg met at tidsgevinsten spises opp av at jeg må finne tak i en brun mann i en brun bil så han kan levere pakken en eller annen gang vi er i nærheten av hverandre. Hadde det vært noen i lilla så vet jeg hvem jeg skulle sendt

Og i motsetning til hos de brune, kan du faktisk kontakte oss, og requeste en diversion allerede før pakka er på final.. De brune, har visstnok en policy om at de må ta en missed aproach, før de evt. diverter..

(På norsk: Har hørt av kollegaer (faktisk), som har mottatt pakker med de brune, at de må forsøke en gang på den adressen som står på, før man kan omadressere pakken til en annen adresse.. Hos oss kan man gjøre det omtrent så fort pakka er på vei.. fra avsender).

God ettermiddag

Sitter ombord i AY659 fra HEL til OSLog er halvannen time forsinket. Men gleden var stor da jeg fant gratis wlan på flyplassen og at det er kraftig nok til at jeg kan sitte ombord på fjernpark å surfe...

Delay er litt lettere å takle da :-)

God fredag kveld til dere heldige som har fri, og alle andre skiftarbeidende. Jeg setter snuten mot OSL i kveld for nattjobbing 2200-0700.

Akkurat kommet hjem fra Oscarsborg etter et par dager med seminar og nå er det rett til årsfesten til konsernet på Lysaker.

Snön är helt borta, efter några kaosdagar.. Det roligaste var nog när OK (CSA) körde fast i en snövall haha
Min dag har vart väldigt bra, bara fått arbeta med stora plan idag. Först DHL, sen FedEx å avslutade med Malaysian. Hade lite KLM däremellan också :)

God kveld fra Krsand!

Ingen snø her heller, men heller ingen sommertemperatur.
Selv står jeg bak baren og serverer dyre drinker.
Ikke så veldig stress heldigvis. Kanskje jeg kan gå hjem tidlig i dag?

BF:cool2

Back