God fredag morgon

God ettermiddag. Da er det 2 timer til nattevakten begynner så nå er det bare å roe ned etter en hard treningsøkt. Fikk vite i dag at jeg har kommet inn på internasjonal markedsføring i Sydney! med Gateway College. Så reiser 4 mnd til Sydney fra aug til des 2009. Får 30 studiepoeng for det, så det blir gøy. Dermed skrinlegges planene om Eiendomsmeglerutdannelse på BI inntil videre. ha en fin dag videre alle sammen! :)

God ettermiddag! Nok en strålende dag med solskinn og deilig vårtemp ute, spesielt deilig når man har vært ute fra kontoret hele dagen. Et eksemplar fra vårens solbrillekolleksjon er også innkjøpt, så nå kan det bare bli sol frem til langt ut på høsten. :cool:

God morgen fra Jersey City! SK 903 var smekkfull igaar med 269 pax med smaatt og stort. (...)

Eksen min rapporterte at det var du som fløy da hun reiste over i går, og at det hadde vært en veldig behagelig tur. :-)

(Personlig hadde jeg gjerne sett at hun led helvetes kvaler, men det måtte jo vært med et annet selskap. ;) )

Kr

Eksen min rapporterte at det var du som fløy da hun reiste over i går, og at det hadde vært en veldig behagelig tur. :-)(Personlig hadde jeg gjerne sett at hun led helvetes kvaler, men det måtte jo vært med et annet selskap. ;) )Kr

Ja, det var en behagelig tur. Stuegulv hele veien. Bare positive kommentarer fra passajerene sa c/a'ene. Gode tilbakemeldinger vedr. maten ombord. Kan skrive under på det: jeg fikk en vegetarrett som ble til overs. Potetfrittata med en spicy tomatsaus og tilbehør. Noe av det bedre jeg har smakt ombord på flere år.

Ja, også var landingen av den strøkne varianten. Det hjelper på tilbakemeldingene det også!;)

Back