TG955 Oslo-Bangkok, B747 på Vinterschedule

Smurfen

Newcomer
TG955 Oslo-Bangkok, B747 på Vinterschedule

Thai bytter ut 777-200ER til 747-400 kommende vinterprogram.Samtidig starter de VIE-BKK med 777-200ER.
First class kommer til å bli solgt fra OSL-BKK utrolig nok.

Re: TG955 OSL-BKK på Vinterschedule

Spenstig, ser ikke ut til at DU sin satsning plager TG spesielt mye. Enn så lenge da hvertfall... 744 på OSL blir bra :)

Kilden har jeg ikke ønske om å uttale meg om.Men er kommet fra HQ i BKK blant annet

Ser den fortsatt ligger inne med 772 på thai sine sider i november.

Hvis dette stemmer, så er det strålende nyheter! Ikke mye som slår luftens dronning i utseende! Blir også spennende å se om de klarer å fylle nesen med noen betalende :)

Re: TG955 Oslo-Bangkok, B747 på Vinterschedule

Viser vel bare hvilket behov det er på denne ruta!

At de starter med F på ruta, er vel kanskje behovet for F plasser til de av oss som reiser på DM billetter, hehe

BF:cool2

blir vel osl`s første 747 pax i fast trafikk dette da? Untatt iran air med sp for en god stund tilbake..

Hyggelig for østlendingene dette :) Spesielt flypratere som har vært på Lifemiles-salg :p

Hyggelig for østlendingene dette :) Spesielt flypratere som har vært på Lifemiles-salg :p

Med SAS sitt nye code-share avtale så bør vel en rogaledning eller trønder også klare å fly med thai ;)

Elller forventer du B747 til BKK fra SVG og TRD også? :stir

Med SAS sitt nye code-share avtale så bør vel en rogaledning eller trønder også klare å fly med thai ;)

Ikke på LM i hvertfall, så lenge SK ikke flyr med F-kabin innenriks :p For annen bruk har man CPH :colgate:

Så klart! ;)

Så lenge jeg må gjennom tollen, sjekke bagasjen inn på ny, og så igjennom sikkerhetskontrollen så blir det ikke aktuelt. Alt annet foretrekkes og brukes.

Så lenge jeg må gjennom tollen, sjekke bagasjen inn på ny, og så igjennom sikkerhetskontrollen så blir det ikke aktuelt. Alt annet foretrekkes og brukes.

Kan godt tenke meg å teste longhaul/IC via Oslo en gang. Men kun på utreise fra Stavanger. Retur vil nok fortsatt skje via en hub i Europa så jeg slipper dette toll-tullet i transfer på hjemvei.

Spennende må jeg si...747`en er helt klart en av mine absolutte favoritter...:up:

Ser det nevnes at man skal selge F-klasse på ruten - men er det ikke mer trolig (...og fornuftig muligens?) at man vil selge F som Biz og Biz som Premium Economy slik vi er/har vært vant med fra CPH og ARN?

Med PE-priser i det området DU har lagt seg på i sin Premium-klasse samt et noenlunde likt hard/soft-produkt - så har man vel "parert" noe av det man kunne miste til DU, har man ikke?

Uansett en hyggelig forandring...:fly

Back