TG955 kansellert søndag 04.01?

TriStar

ScanFlyer Crusty
Medlem
TG955 kansellert søndag 04.01?

Hørte fra bekjente at dagens TG955 til Bangkok er kansellert. Noen som vet årsak?

Re: TG955 kansellert søndag 04.01?

Takker, 2 x 77W fra Thai på OSL i morgen da. Søndag er det vel ofte mange pax, så da ble det vel fullt hotell et eller annet sted i nærheten...

Og ingen ble sendt med senere TG avganger eller Star partnere fra Europa? Er kanskje mange fulle maskiner en søndag i ferien..

Såg begge Thai sine 77W frå OSL Lounge i dag, men no er eit av dei borte.
Likevel er den eine flighten utsatt til 13:30. Er flightane slått saman?

Gårsdagens maskin skulle gått nå i dag, kom deler fra BKK og mekaniker fra CPH.

Men tydeligvis noe de sliter med å fikse, for nå er den ikke går i dag. Men går først tirsdag fra Oslo.... Så blir dobbel TG tirsdag også da....

S

Gårsdagens maskin skulle gått nå i dag, kom deler fra BKK og mekaniker fra CPH.

Men tydeligvis noe de sliter med å fikse, for nå er den ikke går i dag. Men går først tirsdag fra Oslo.... Så blir dobbel TG tirsdag også da....

S

Så berørte pax blir sittende 48 timer fast på OSL?

Så berørte pax blir sittende 48 timer fast på OSL?

48 timer er vel mer nærliggende....

Har ingen ide om hva som er gjort med PAX. Eneste jeg vet at jeg har noe laks i buken der som snart er verneverdig....

S

48 timer er vel mer nærliggende....

Har ingen ide om hva som er gjort med PAX. Eneste jeg vet at jeg har noe laks i buken der som snart er verneverdig....

S

Gammel fisk i metall emballasje selger visst bra i nabolandet;)

Etter hva jeg hører bakveier, ble ca 100 ombooket i går og de resterende sitter man nå og finnner nye reiseruter til.

Skikkelig kjipt for de som nå går av kjerra igjen....
Men viser jo veldig godt at det er ikke bare enkelt å booke om en full widebody maskin fra Oslo. så lenge maskinen skulle gå med ca 24 timer delay, så var det nok bedre for de fleste å heller ta en ekstra dag i Oslo på hotell enn å flakse rundt europa for å ende med samme resultatet.

Men sånn er det, senest i formiddag var TG veldig positive og mente at dette gikk veien.

Eg gjekk forbi Thai-gaten idet eg boarda hjå Qatar. Det var mildt sagt dårlig stemning, forståelig nok.

Finns det någon slags prioritet när det gäller ombokning?
Ex försöker Thai först boka om sina transfer passagerare som skulle ha rest OSL-BKK-SYD/DPS/MEL/HKT etc

Reiser til Thailand imorgen. Kommer kanskje frem før disse stakkarene...

Det har vært nesten ekstremt godt belegg fra Europa til Thailand og Asia denne uken, slik at det har nok kun vært en og annen enkeltplass å flytte over de strandede på.
Hjelper ikke så mye å være medlem av Star Alliance når det meste er fullbooket

Ville TG ha vurdert å leie inn fly fra "Rent-a-plane" selskapene som Hi-fly...

Ville vel da bli bli en klagestrøm gammelt, trangt, mat og flyt av drinker .:angry:

I følge en meget godt opplyst kilde sies det at ca 150 av passasjerene er booket om til andre selskap/routinger ... Det var hva de klarte å finne plass for ...

Back